توافق مدیربرنامه‌های پروپجیچ با استقلال

تصویر ندارد

باشگاه استقلال مشکلی از بابت فسخ قرارداد با این بازیکن نخواهد داشت
هرچند که گفته می‌شود جدایی مهاجم کروات فصل گذشته استقلال هزینه زیادی برای این باشگاه در بر خواهد داشت اما این باشگاه با مدیربرنامه‌های او به توافق رسیده است.گفته می شود در شرایطی که پروپجیچ 60هزار دلار از استقلال دریافت کند، حاضر است به فسخ قرارداد با این باشگاه رضایت دهد و بنابراین باشگاه استقلال مشکلی از بابت فسخ قرارداد با این بازیکن نخواهد داشت.پروپجیچ فصل گذشته با آمار گلزنی خوب از لیگ آلبانی به استقلال آمد اما در عمل هرگز نتوانست توانایی های خود را در تیم پرویز مظلومی نشان دهد.

دفاع جانانه بیک‌زاده از برهانی، طالب‌لو و عمران‌زاده

تصویر ندارد

 بهتر بود باشگاه استقلال بی‌سروصدا این بازیکنان را فرا می‌خواند و به آنها اعلام می‌کرد که می‌توانند با باشگاه‌های مدنظرشان صحبت کنند
بازیکن دو فصل گذشته استقلال در خصوص جدایی آرش برهانی، حنیف عمران‌زاده و وحید طالب‌لو بعد از سال‌ها از این تیم و اینکه خود بیگ‌زاده چنین شرایطی را دو بار تجربه کرده است، گفت: به نظر من رفتار خوبی با این سه نفر صورت نگرفت. مردم می‌دانند که برهانی،‌ طالب‌لو و عمران‌زاده سال‌ها کنارشان بودند و خاطرات بد و خوب در کنار هم زیاد دارند، ولی تعجب می‌کنم که وقتی برهانی و عمران‌زاده قرارداد ندارند، چگونه در لیست مازاد قرار گرفتند. این نظر شخصی من است که این حرکت زیاد قشنگ نبود، شاید بهتر بود باشگاه استقلال بی‌سروصدا این بازیکنان را فرا می‌خواند و به آنها اعلام می‌کرد که می‌توانند با باشگاه‌های مدنظرشان صحبت کنند، اما این اتفاق فقط در ایران رخ می‌دهد،‌شاید یک باشگاه بخواهد بازیکن را خراب کند و شاید هم چنین نیتی نداشته باشد، اما به عنوان کسی که چند سال در استقلال بازی کرده‌ام، برهانی،‌عمران‌زاده و طالب‌لو را درک می‌کنم چون آنها برای این تیم زحمت کشیده‌اند و می‌شد محترمانه با آنها برخورد کرد، البته حق علیرضا منصوریان است که به عنوان مربی بازیکنان دلخواهش را انتخاب کند و در این موضوع هیچ شکی وجود ندارد، اما اینکه نام بازیکنی که قرارداد ندارد در لیست خروج باشگاه گنجانده شود، نه حرفه‌ای است و نه محترمانه.

پرچم بروجرد در هنر عکاسی هم بالاست

تصویر ندارد

پرچم بروجرد در هنر عکاسی هم بالاست

نسل جدید عکاسان جوان، هنرمند و حرفه ای بروجرد
 

فرهاد داودوندی- بروجرد:

خوشبختانه نسل جدید و جوان هنرمند بروجردی در زمینه عکاسی در حال رشد است و احساس می شود باید این جوانان هنرمند به طرق مختلف مورد توجه ویژه مسوولین و روسای شهر قرار بگیرند.

مدتهاست جوانانی علاقمند و کاربلد در زمینه های مختلف عکاسی خبری، هنری، ورزشی و …. در بروجرد گرد هم آمده اند و به طرق مختلف در حال ثبت تصویری تاریخ معاصر بروجرد می باشند با این تفاوت ویژه که عکس های این هنرمندان جوان، بسیار زیبا و هنرمندانه و با ارزش است.

به جاست نشریات و سایت های مختلف خبری تحلیلی در بروجرد از هنر این جوانان استفاده کنند.

 حتی ادارات و ارگانهای مختلف برای ثبت بسیار زیبای مراسم های خود می توانند با دعوت از این جوانان حرفه ای و هنرمند ثبت وقایع خود را با صرف هزینه ای در حد متعارف جاودانه کنند.

به هر حال با توجه به گرایش جوانان بسیاری در بروجرد به هنر عکاسی حرفه ای، بزودی پرچم بروجرد در زمینه هنر عکاسی در سطح کشور نیز زبانزد خواهد شد.
 


تبریک به آقای مهدی رضایی رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر

تصویر ندارد

تبریک به آقای مهدی رضایی

ریاست محترم اداره ورزش و جوانان ملایر

فرهاد داودوندی – بروجرد:

دوست بسیار عزیزم جناب آقای مهدی رضایی ریاست محترم اداره ورزش و جوانان ملایر توانست برای سومین سال، ورزش شهرستان زیبا و تاریخی ملایر را در سطح استان همدان با رتبه بسیار بالاتر از دیگر شهر های استان همدان بر بام ورزش آن استان تثبیت کند.

پرچم ورزش ملایر بر بام استان همدان برافراشته است و این موفقیت ها بخاطر تلاش شبانه روزی آقای رضایی عزیز و تمامی همکاران محترم شان در اداره ورزش و جوانان ملایر به دست آمده است.

کسب موفقیت های پیاپی ورزش شهرستان زیبای ملایر را به دوست عزیز و ارزشمندم جناب آقای مهدی رضایی تبریک گفته و برای ایشان و جامعه ورزش ملایر آرزوی موفقیت های روز افزون داریم.

@@@@@@

ورزش ملایر پیشتار در استان همدان

ملایر- ایرنا- اداره ورزش و جوانان ملایر در ارزیابی عملکرد
سال ۹۴ با کسب ۱۰ هزارو ۹۲۱ امتیاز در مجموع شاخص های اختصاصی و عمومی در
بین شهرستان های استان همدان رتبه برتر را در تیپ یک کسب کرد و بر بام ورزش
استان ایستاد.

 به گزارش روز پنجشنبه ایرنا اداره ورزش و جوانان ملایر در
ارزیابی ۲۴ شاخص اختصاصی از جمله میزبانی ها و مسابقات استانی و کشوری،
حضور در لیگ های کشوری، کسب مدال های استانی، بین المللی و جهانی، دعوت
شدگان به اردوهای تیم های ملی، طرح های اوقات فراغت، برگزاری همایش های
کشوری و استانی و برگزاری دوره های آموزشی داوری، مربیگری و پزشکی ورزشی و
۱۴ شاخص عمومی از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان برتر اعلام شد.
کسب
۱۹۰ مدال کشوری و جهانی و ۳۳۸ مدال استانی توسط ورزشکاران و قهرمانان
ملایری در رشته های مختلف ورزشی، حضور هفت تیم در لیگ های کشوری، حضور ۷۷
ورزشکار ملایری در اردوهای تیم های ملی و شرکت ۴۵ تیم در مسابقات کشوری در
سال ۹۴ گواه این ادعا است.
فعالیت ۴۱ هیات ورزشی آقایان و ۳۰ هیات
بانوان و ۱۳۰ داور و ۲۲۰ مربی ورزشی آقا و خانم در این شهرستان موتور محرک
ورزش ملایر است که پشتوانه محکمی برای تربیت ورزشکاران و قهرمانان ورزشی
است و بدون هیچ توقعی هدفشان اهتزار پرچم مقدس جمهوری اسلامی در میادین
مختلف ورزشی و درخشش نام ملایر بوده است.
رییس اداره ورزش و جوانان
ملایر روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: با وجود تنگناها و
مشکلات مالی، ورزش این شهرستان سالی پر از موفقیت را پشت سر گذاشت و همانند
سال ۹۳ در بین سایر شهرستان های استان همدان در صدر ورزش استان ایستاد.
مهدی
رضایی افزود: کسب عنوان برتر اداره ورزش و جوانان ملایر در سطح استان،
نشان از پویایی و سرزندگی ورزش این شهرستان و زحمات و تلاش های هیات های
ورزشی، داوران، مربیان و کارکنان خدوم این اداره دارد.
وی کسب این
موفقیت بزرگ را به جامعه ورزش شهرستان، پیشکسوتان، روسا و نواب هیات های
ورزشی، مربیان، داوران و قهرمانان ورزشی و تلاشگران عرصه ورزش ملایر تبریک
گفت و ابراز امیدواری کرد:………………………..

متن کامل در ادامه مطلب

مطالبی که تا ۲۴ ساعت آینده روی سایت قرار خواهد گرفت

تصویر ندارد

مطالبی که تا ۲۴ ساعت آینده

روی سایت قرار خواهد گرفت


نماینده مردم بروجرد: کار فرهنگ طوری است که دشمنان ما به صورت مستمر می‌خواهند از طریق آن به ما ضربه بزنند.

تصویر ندارد
نماینده مردم بروجرد:
کار فرهنگ طوری است که 
دشمنان ما به صورت مستمر 
می‌خواهند از طریق آن به ما ضربه بزنند.
مسئله فرهنگ در بلندمدت از اقتصاد مهمتر است/دشمن درصدد زدن ضربه فرهنگی است
به گزارش وبلاگ خبری محسن مهربان
به نقل از با شگاه خبرنگاران جوان
علاءالدین بروجردی درخصوص اولویت‌های کشور که در دیدار نمایندگان مجلس با مقام معظم رهبری مطرح شد، اظهار داشت: ایشان در این دیدار ادبیات بسیار هوشمندانه‌ای را به کار گرفته‌اند و فرمودند مسئله اصلی ما اقتصاد است ولی این موضوع اولویت مقطعی کشور ماست اما در کنار این موضوع مسئله فرهنگ در بلند مدت از مسئله اقتصاد مهمتر است.وی افزود: این یک نوع ادبیات هوشمندانه مبتنی بر واقعیات امروز کشور است، اگر ما بخواهیم به فرهنگ به طور واقع گرایانه بپردازیم نمی‌توانیم مشکلات اقتصادی را نیز نادیده بگیریم زیرا طبق گفته‌های ائمه معصومین کسی که معاش ندارد معاد مناسبی نیز نخواهد داشت.

نماینده مردم بروجرد با بیان اینکه فعالیت فرهنگ موضوعی است که یک کار مستمر را می‌طلبد، تصریح کرد:  اقتصاد را با تلاشی مقطعی و استفاده از چارچوب‌های سیاست اقتصاد مقاومتی می‌توانیم به نقاط روشنی برسانیم اما کار فرهنگ طوری است که دشمنان ما به صورت مستمر می‌خواهند از طریق آن به ما ضربه بزنند.

بروجردی ادامه داد: نسل جدید ما به شدت در معرض حملات و شبیخون‌های فرهنگی دشمنان هستند و اگر ما برنامه‌ریزی نکنیم ضررهای جبران ناپذیری به کشور و انقلابمان وارد خواهد شد.وی درخصوص عدم استقبال نمایندگان نسبت به عضویت در برخی کمیسیون‌ها اظهار داشت: برای من جای تعجب دارد که نمایندگان نسبت به عضویت در این کمیسیون بی‌علاقه هستند.

علاءالدین بروجردی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا برای عضویت در کمیسیون امنیت ملی تقاضای نمایندگان بسیار بالا است گفت: در گذشته به جای یک کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی سه کمیسیون وجود داشت ۱-کمیسیون سیاست خارجی ۲- کمیسیون دفاع ۳- کمیسیون امنیت و شوراها. و طبیعتا اگر شما تعداد نمایندگان را تقسیم بر سه می‌کردید حتی تقاضا برای عضویت در این کمیسیون‌ها کم هم بود اما در حال حاضر این سه کمیسیون در یکی ادغام شده است و مسلما تقاضا برای آن بالا می‌رود.

بروجردی افزود: البته این اقدام بسیار هوشمندانه بود که در مجلس پنجم انجام شد زیرا امنیت یک واقعیت گسست ناپذیر از سیاست خارجی است. برخی می‌گویند به خاطر بودجه و سفرهای خارجی برخی نمایندگان تقاضای بالاتری نسبت به عضویت در کمیسیون امنیت ملی دارند اما اگر آماری کلی و دقیق از میزان بودجه و سفرهای خارجی کمیسیون‌ها بگیریم خواهیم دید که کمیسیون امنیت نسبت به کمیسیون‌هایی همچون فرهنگی و صنایع سفرهای کمتری دارد. 

گوگل یاهو!