حضور سرلشکر محسن رضایی در بروجرد / عکس ها سخن می گویند

تصویر ندارد

حضور سرلشکر محسن رضایی در بروجرد

( قسمت اول)

بقیه عکس ها در ادامه مطلب


حضور سرلشکر محسن رضایی در بروجرد / عکس ها سخن می گویند

تصویر ندارد

حضور سرلشکر محسن رضایی در بروجرد

( قسمت اول)

بقیه عکس ها در ادامه مطلب


ادای احترام دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به شهید مدافع حرم بروجرد

تصویر ندارد

تصاویر به لحظه است

ادای احترام دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام

 به شهید مدافع حرم بروجرد

بروجرد – دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بر مزار شهید مدافع حرم شهرستان بروجرد حضور یافت.

به گزارش خبرنگار مهر،
محسن رضایی عصر دوشنبه به همراه فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان
لرستان، فرمانده سپاه بروجرد، معاون فرماندار بروجرد، فرمانده تیپ ۲۴ بعثت،
و جمعی از مسئولان شهرستانی با حضور در روستای «سراب زارم» شهرستان بروجرد
بر مزار شهید ماشالله شمسه شهید مدافع حرم استان لرستان و شهرستان بروجرد
حضور یافت.

شهید مدافع حرم ماشاءالله شمسه در تاریخ ۱۳ام فروردین ماه امسال در سوریه و در دفاع از حرم حضرت زینب(س) به شهادت رسیدند.

دیدار با رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس
به مناسبت سوم خرداد و فتح خرمشهر یکی دیگر از برنامه های دبیر مجمع تشخیص
مصلحت نظام در شهرستان بروجرد خواهد بود.


دلیل غیبت امید ابراهیمی در تمرینات مشخص شد

تصویر ندارد

هافبک استقلال در ۲ نوبت آخر تمرین تیمش شرکت نکرده است و این موضوع حرف و حدیث های زیادی را به وجود آورده است
در حالی که حدود ۲ هفته است که لیگ برتر فوتبال ایران به پایان رسیده است، امید ابراهیمی ۶۰۰ میلیون از قرارداد این فصلش را از باشگاه طلب دارد و همین موضوع باعث شده او به نشانه اعتراض در تمرین ۲ نوبت گذشته تیمش شرکت نکند. گفته می شود او تا پولش را نگیرد حاضر نمی شود در تمرینات استقلال شرکت کند و این موضوعی است که کادرفنی این تیم را در آستانه بازی برابر ذوب آهن در فینال جام حذفی حسابی نگران کرده است.سیروس دین محمدی مربی استقلال در این باره به خبرنگار ما گفت: من هم امروز متوجه این موضوع شدم اما دوست ندارم در مورد آن صحبت کنم. وظیفه من تمرکز روی کارهای فنی است و می توانید در این باره از سرپرست و سرمربی تیم سوال کنید چراکه آنها می توانند بهتر جواب شما را بدهند.امید ابراهیمی از قطر پیشنهاد جدی دریافت کرده است و در شرایط فعلی ادامه همکاری او با استقلال بسیار سخت به نظر می رسد مگر اینکه باشگاه بتواند ظرف روز های آینده خواسته های بهترین بازیکن این فصل خود را برآورده کند.

محسن رضایی: شواهد، گویای زنده بودن احمد متوسلیان است

تصویر ندارد
محسن رضایی: 
شواهد، گویای زنده
بودن احمد متوسلیان است
به گزارش وبلاگ خبری محسن مهربان
به نقل ازایرنا

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درخصوص وضعیت احمد متوسلیان فرمانده لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص) در جنگ ایران و عراق که در لبنان ربوده شده است، گفت: شواهدی وجود دارد که نشان می دهد احمد متوسلیان زنده است.احمد متوسلیان یزدی فرمانده لشکر ۲۷ محمد رسول‌ الله (ص) در جنگ هشت ساله ایران و عراق بود که در سال 1361به همراه سه تن دیگر در لبنان ربوده شدند. 

محسن رضایی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران در بروجرد افزود: ما زیر بار شایعات ضد و نقیض نمی رویم و احمد متوسلیان را سالم می خواهیم. وی اظهار کرد: تلاش های ایران برای یافتن سرنخی از متوسلیان همچنان ادامه دارد؛ هرچند اخبار ضد و نقیضی شنیده می شود ولی ایران زیر بار این شایعات نمی رود. 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر لزوم روشن شدن وضعیت احمد متوسلیان افزود: وزارت امورخارجه و سازمان اطلاعات با تمام تلاش در حال جستجو برای یافتن سرنخی از حاج احمد متوسلیان هستند. خودروی حامل مسئولان سیاسی و نظامی ایران از جمله احمد متوسلیان در ۱۴ تیرماه ۱۳۶۱ توسط فالانژیست ‌ها در خاک لبنان متوقف و توسط نیروهای رژیم صهیونیستی ربوده و گروگان گرفته شدند. 

«سمیر جعجع» یکی از رهبران فالانژها پس از آزادی از زندان اعتراف کرد« گروگان‌ های ایرانی به نیروهای وی تحویل داده شده و سپس توسط آنان کشته شده ‌اند» ولی مقامات ایرانی این ادعا را مشکوک دانسته ‌اند. حاج احمد متوسلیان فرمانده عملیات الی بیت المقدس بود که به آزادسازی خرمشهر منجر شد. 

پیشکسوتان و رزمندگان بروجردی دفاع مقدس دوشنبه شب به مناسبت سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در حسینیه اهل البیت(ع) بروجرد گردهم آمدند. 

آخرین وضعیت مصدومان استقلال و مشخص شدن حریف تدارکاتی

تصویر ندارد

دو بازیکن مصدوم استقلال این تیم را در بازی فینال جام حذفی همراهی خواهند کرد
عادل شیحی و محسن کریمی دو بازیکن مصدوم استقلال هستند که روند بهبود مصدومیت آنها مثبت بوده و استقلال را در بازی با ذوب‌آهن همراهی خواهند کرد. شیحی حتی قرار است از فردا (دوشنبه) یا سه‌شنبه در تمرینات گروهی شرکت کند. قرار است آبی‌پوشان تهرانی روز سه‌شنبه یک بازی دوستانه دیگر برگزار کنند. حریف استقلال تیم گل ابریشم است که در بازی‌های آسیا ویژن حضور دارد. خبر دیگر اینکه، باشگاه استقلال قصد دارد تا قبل از فینال جام حذفی، 20 تا 25 درصد از قرارداد بازیکنان را پرداخت کند و این بستگی به تامین منابع مالی دارد.   تیم فوتبال استقلال نهم خرداد ماه در فینال جام حذفی در خرمشهر به مصاف ذوب‌‌آهن خواهد رفت

گوگل یاهو!