‍ پیام استاد حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال پیکان به مردم بروجرد


‍ پیام استاد حسین فرکی

سرمربی محترم تیم فوتبال پیکان

 به مردم شریف بروجرد

بنام حضرت دوست

هموطنان خوب، مهربان، صمیمی و باصفای بروجرد

ضمن عرض سلام،
بدینوسیله جا دارد از طرف باشگاه فرهنگی ورزشی پیکان، کادر مدیریتی، کادر فنی، پزشکی، پشتیبانی و بازیکنان تیم مراتب تشکر و قدردانی صمیمانه خود را خدمت یکایک شما گرامیان بویژه همه

دوستان و عزیزانی که در طول برگزاری اردوی پیش فصل تیم فوتبال پیکان در شهر زیبای بروجرد، از هیچ تلاشی دریغ نکرده و با تمام وجود بدنبال فراهم نمودن شرایط اردویی مناسب بودند اعلام داشته و برایتان بهترینها را آزرومندم.

سپاس ویژه از دوستان خوب بروجردی ام، پیشکسوتان ورزشی بویژه فوتبال،

 دوست عزیز و قدیمی  خودم جناب آقای عبداله باعزم پیشکسوت خوش نام داوری فوتبال ایران،

 اصحاب رسانه، مسئولین محترم ورزشی، مسئولین محترم در عرصه های مختلف بخصوص کارخانجات نساجی بروجرد و هتل زاگرس و همه عزیزانی که نام بردن تک تکشان در این مقال نمیگنجد.

اردوی بروجرد یک بار دیگر خاطرات خوب بنده در سالهای نه چندان دور که با تیم فولاد خوزستان در این شهر برگزار میشد را زنده کرد.

امیدوارم با تلاش و همت مسئولین محترم در همه عرصه ها و بطور خاص ورزش و فوتبال، در کنار همدلی و صمیمیت مردم و دوستیهای ماندگار اهالی ورزش در هر جایگاه و مقامی که هستند شاهد رشد و شکوفایی روزافزون ورزشکاران مستعد بروجرد درکنار توسعه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری ورزشی برای این شهر زیبا و جوانان سرشار از استعدادش باشیم.

با توجه به موقعیت ایده آل جغرافیای بروجرد بستر مناسبی برای توسعه امکانات اردویی تیمها و رشته های مختلف وجود دارد که نیازمند همت عالی مدیران و مسئولین محترم است.

بروجرد ظرفیت تبدیل شدن به قطب برگزار کننده کمپ ها و اردوهای ورزشی رشته های مختلف را در طول سال دارد به شرط رسیدگی بیشتر و توسعه امکانات مورد نیاز.

مجددا عرض تشکر دارم و دست یکایک تان را به گرمی می فشارم.

به امید دیدار

با احترام  “حسین فرکی


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!