‍ سرمایه های بروجرد/ حاج رضا ملایری

‍ سرمایه های بروجرد

(قسمت ۱۴)

حاج رضا ملایری


به قلم فرهاد داودوندی:

شاید خیلی ها در بروجرد در جریان نباشند که در زمان شهرداران قبلی بروجرد، یکی از افرادی که دلسوزانه مشکلات شهر را به سمع و نظر شهرداران می رساند حاج رضا ملایری بود.

حاج رضا ملایری بعنوان مسوول دفتر شهرداران قبلی روابط بسیار خوبی با رسانه های مستقل در دنیای مجازی شهر داشت و تمامی انتقادات را به شهرداران قبلی منتقل می کرد

هر چند که بعضی از این شهرداران متکبرانه خود را علامه دهر می دانستند و به این انتقادات مردمی که دلسوزانه توسط رئیس دفترشان به آنها منتقل می شد، توجهی نمی کردند.

اگر اشتباه نکنم ظاهرا حاج رضا ملایری طی دوران خدمت خود با بیش از ۱۹ شهردار و سرپرست شهرداری بعنوان رئیس دفتر همکاری داشت.

نگارنده شهادت می دهد حداقل طی حدود ده سال اخیر تمامی موارد انتقادات شهروندان که به سایت فرهاد داودوندی گزارش می شد توسط حاج رضا ملایری به شهرداران وقت منتقل و بصورت جدی توسط ایشان مورد پیگیری قرار می گرفت.


به هر حال این چهره فعال در شهرداری بروجرد در شرف نائل شدن به افتخار بازنشستگی است و خوشحالیم که حاج رضا ملایری در دوران خدمت خود بعنوان یک ” سرمایه ” بروجرد در حد توان خود دلسوزانه برای بروجرد فعالیت کرد.

برای حاج رضا ملایری صمیمانه آرزوی موفقیت روز افزون داریم.


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!