۳ ورزشکار لرستانی به اردوی تیم ملی دو و میدانی کارگران



۳ ورزشکار لرستانی به

اردوی تیم ملی دو و میدانی کارگران کشور

دعوت خواهند شد.


غلامرضا هدایتی مربی و سرپرست تیم دوومیدانی استان لرستان در مسابقات قهرمانی کارگران کشور افزود: سه ورزشکار لرستانی به اردوی تیم ملی کارگران دعوت خواهند شد.

هدایتی عنوان کرد : تیم استان لرستان با ۴ ورزشکار و با حضور ۲۷ تیم استانی از سراسر کشور ، توانست مقام دوم تیمی را کسب کند.
این در حالی بود که اکثر تیم ها با سهمیه کامل و با ۸ ورزشکار در این دوره از مسابقات شرکت کرده بودند.

وی همچنین بیان کرد : آقایان سجاد زارع در ۱۰۰ متر و ۲۰۰ متر ، میلاد سروندی در ۴۰۰ متر و علی هدایتی در پرش با نیزه و ۱۱۰ متر با مانع سه ورزشکار لرستانی هستند که به اردوی تیم ملی دوومیدانی کارگران کشور دعوت خواهند شد تا با آمادگی بیشتر تلاش خود را جهت اعزام به مسابقات ‌کارگران جهان (اسپانیا – ۲۰۱۸) کنند.

وی ضمن ابراز خرسندی از عملکرد ورزشکاران لرستانی در این مسابقات افزود : سروندی ضمن کسب مدال طلا ، رکورد بسیار خوبی را از خود به جای گذاشت و حضور خود را برای شرکت در مسابقات جهانی نزدیک تر کرد.
زارع نیز توانست دو مدال طلا و نقره دوهای سرعت این مسابقات را بدست آورد و عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد.
علی هدایتی یگر ورزشکار لرستانی حاضر در این مسابقات در ماده ۱۱۰ متر بامانع شرکت کرد و مدال نقره این ماده را بدست آورد.وی که خود را برای شرکت در ماده پرش با نیزه آماده کرده بود ، متاسفانه بدلیل عدم برگزاری این ماده نتوانست شانس خود را در این ماده امتحان کند و نتیجه دیگری را برای لرستان بدست آورد.

غلامرضا هدایتی همچنین در مورد حضور ورزشکار پیشکسوت لرستانی حاضر در این مسابقات افزود : آقای علی صفربیرانوند ورزشکار ۵۸ ساله ای می باشد که در این مسابقات شرکت کرده و مقام چهارم ماده پیاده روی را بدست آورده و این باعث افتخار است که چنین ورزشکاری با این سن و سال در این مسابقات حضور می یابد.

وی در پایان ضمن تبریک و خسته نباشید به این ورزشکاران و مربیان زحمت کش آنها ، آرزوی موفقیت را برای این قهرمانان دارد.


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!