۱۳ تیم مراقبت بهداشتی با عنوان سفیران سلامت در بروجرد تشکیل شد

۱۳ تیم مراقبت بهداشتی با عنوان
 سفیران سلامت در بروجرد تشکیل شد
انتخاب نماینده های خانه مطبوعات در شهرستان ها اقدامی مثبت است
به گزارش وبسایت خبری بروجرد 
سرپرست فرمانداری بروجرد گفت: ۱۳ تیم مراقبت بهداشتی با عنوان سفیران سلامت با هدف شناسایی بیماران مبتلا به کرونا در این شهرستان تشکیل شد.
احمد گودرزیان روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با همکاری قرارگاه شهید سلیمانی به منظور پیشگیری و کنترل ویروس کرونا با رویکرد متفاوت در این شهرستان ۱۳تیم مراقبت بهداشتی تشکیل شده است.

وی اظهار داشت: این تیم های بهداشتی جهت شناسایی و درمان خانواده های تحت نظر با عنوان سفیر سلامت با همکاری ناحیه سپاه و شبکه بهداشت در سطح شهر فعالیت خواهند نمود.

گودرزیان بیان کرد: در این طرح ۱۳ تیم مراقبتی در ۱۳ منطقه بروجرد ساماندهی شده و هرتیم ۴۰خانوار در هر منطقه را جهت بررسی و پیگیری ویروس کرونا برعهده گرفته تا مراحل شناسایی و درمان توسط کادر درمان مجرب این طرح انجام شود.

سرپرست فرمانداری بروجرد اضافه کرد: با همکاری شبکه بهداشت نیز پنج مرکز ۱۶ساعته کار شناسایی بیماران کرونایی را در سطح شهرستان برعهده دارد.

گودرزیان ادامه داد: شهروندان می توانند برای انجام تست کرونا به بیمارستان کوثر، درمانگاههای قدس، باهنر، شهید فولادی و درمانگاه اشترینان مراجعه کنند.وی یادآور شد: ادامه محدودیتهای کرونایی در هفته جاری به دلیل شرایط نارنجی شهرستان وجود دارد.

وی اظهار داشت: براساس تصمیم ستاد مبارزه با کرونا با توجه به وضعیت نارنجی شهرستان لذا محدودیت های اعلام شده توسط ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا برای شهرستان های نارنجی و زرد، تا پایان آذرماه دربروجرد نیز کماکان برقرار خواهد بود.

گودرزیان افزود: عبور و مرور و ترددهای شهری در بروجرد، همچنان از ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح ممنوع است.

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!