گودرزی نماینده مردم بروجرد: وضعیت برخی صنایع در این شهرستان نگران کننده و بغرنج است

گودرزی نماینده مردم بروجرد:
وضعیت برخی صنایع در این
شهرستان نگران کننده و بغرنج است


به گزارش وبلاگ خبری بروجرد به نقل از مهر

عباس گودرزی در شورای اداری شهرستان بروجرد با اشاره به اهمیت  توجه به شعار سال، اظهار داشت: اگر امروزه درزمینهٔ های جهاد اقتصادی، اصلاح الگوی مصرف و … به هر میزان عقب هستیم و بی‌عدالتی در کشور وجود دارد برای این است که از فرمایشات مقام معظم رهبری دور شده‌ایم.

وی تصریح کرد: با توجه به وضعیت واحدهای تولیدی، حمایت از تولید ملی با انجام مصاحبه و نشست‌های گوناگون حل نمی‌شود بلکه باید در سطح کلان برنامه‌ریزی شود تا همه مسئولان نسبت به عملکرد شعار سال اهتمام ویژه را داشته باشند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه ستون فقرات اقتصاد مقاومتی حمایت از کالای ایرانی است، ادامه داد: به‌کارگیری این شعار ابتدا باید از سوی مسئولین  انجام شود به‌طوری‌که با خرید کالاهای ایرانی و تولیدات داخلی عمل به شعار را به منصه ظهور برسانند.

گودرزی افزود: در تحکیم و عمل به شعار سال مجلسی‌ها چه موجی به راه انداخته و یا چند درصد مشکل بیکاری قرار است حل شود؟

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به وضعیت نگران‌کننده برخی صنایع بروجرد اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت صنایع بروجرد بغرنج است می‌بایست برای حمایت از سرمایه‌گذار کمیته‌ای تشکیل شود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اعتماد مردم بالاترین سرمایه نظام است و مسئولین به‌گونه‌ای باید عمل کنند که این اعتماد خدشه‌دار نشود.

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!