چهره ورزشی هفته بروجرد و لرستان/ دکتر احسان مهاجر شجاعی


چهره ورزشی هفته بروجرد و لرستان

دکتر احسان مهاجر شجاعی

به قلم: فرهاد داودوندی

برگزاری اولین دوره مسابقه دو و میدانی جام ” احسان مهاجر شجاعی” در روز ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ در بروجرد می تواند آغاز تحولی در ورزش دو و میدانی بروجرد باشد.


حضور ورزشکاران مطرح و حتی قهرمان آسیا از استانهای دیگر در این مسابقه نشان داد با بروز ایده های نو و مدیریت خوب می توان بروجرد را به یک شهر مطرح در عرصه میزبانی مسابقات مهم و مهمتر در عرصه ورزش ایران مطرح کرد


کل جوایز اهدا شده در این مسابقه جذاب و بیاد ماندنی در حدود ۴ میلیون تومان بود که توسط دکتر احسان مهاجر شجاعی به قهرمانان شرکت کننده در این مسابقه اهدا شد.


اما آنچه این مسابقه را جذاب تر کرده بود حضور بسیار فعال مسوولین هیات دو و میدانی و بسیاری از پیشکسوتان ورزش دو و میدانی بروجرد بود که همگی با جدیت پیگیر برگزاری هر چه بهتر این مسابقه بودند.


به هر حال برگزاری جام احسان مهاجر شجاعی توسط قهرمان سابق دو و میدانی ایران که از افتخار آفرینان تاریخ ورزش بروجرد می باشد و تزریق شور و حال ورزشی به رشته دو و میدانی بروجرد باعث گردید که ما نیز دکتر احسان مهاجر شجاعی را بعنوان چهره ورزشی هفته بروجرد و لرستان اعلام کنیم و آرزو کنیم بزودی شاهد حمایت و برگزاری مسابقات مهم دیگری نیز توسط دکتر شجاعی در بروجرد باشیم.















دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!