چرا هیچ مدیر کلی در لرستان بروجردی نیست؟

چرا هیچ مدیر کلی در لرستان بروجردی نیست؟


فرهاد داودوندی- بروجرد:

ظاهرا بنا به گفته یک مقام محترم و ارشد استان لرستان برای فرماندار شدن باید سابقه ۱۵ سال مدیر کلی در کارنامه افراد وجود داشته باشد!!!

با توجه به اینکه در حال حاضر هیچ بروجردی مدیر کل هیچکدام از ادارات استان لرستان نیست، طبیعتا اگر همین فردا یکی از بروجردی ها، مدیر کل یکی از ادارات لرستان شود، در خوشبینانه ترین حالات ۱۵ سال دیگر همین مدیر کل بروجردی احتمال فرماندار شدن را دارد!

لرستان یکی از زیباترین استانهای ایران است و همه ما به لرستانی بودن مان افتخار می کنیم، اما به راستی از این همه اداره کل در استان حدودا یک میلیون و هفتصد هزار  نفری لرستان چرا هیچکدام بروجردی نیستند؟!

مگر نه اینکه بنا به فرموده مقام معظم رهبری، بروجرد شهر فرزانگان و استعداد های درخشان است، یعنی از بین ۴۰۰ هزار نفر بروجردی که عضوی از استان زیبای لرستان می باشند، حداقل دو سه نفر واجد شرایط و شایسته برای مدیر کلی در استان پیدا نمی شود؟

نگارنده معتقد است نمایندگان محترم بروجرد آقایان علاء الدین بروجردی و عباس گودرزی باید دست در دست همدیگر کاندیداهای شایسته ای را برای گرفتن پست مدیر کلی در چند اداره کل استان معرفی کرده و به شدت پیگیر باشند که با اولین تغییرات مدیریتی در لرستان که احتمالا به همین زودی ها در چند اداره کل رخ خواهد داد،  این فرصت را برای بروجرد فراهم کنند که چند مدیر بروجردی  در پست مدیر کلی مشغول خدمت به مردم شریف،خونگرم و با اصالت استان لرستان شوند.

@@@@@@

توضیح ضروری: در حال حاضر دکتر محمد خسروی مدیر سازمان حج و زیارت  لرستان است و مدیریت ایشان بر حج و زیارت با توجه به انتصاب شان توسط مهندس سعید اوحدی که از پایتخت انجام گرفته یک استثناء می باشد


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!