چرا هیچ بروجردی به کلاس مربیگری بین المللی دو و میدانی اعزام نشد

چرا هیچ مربی بروجردی به کلاس مربیگری

بین المللی فدراسیون دو و میدانی

اعزام نشد؟

فرهاد داودوندی- بروجرد:


کلاس مربیگری درجه یک بین المللی فدراسیون دو و میدانی بدون حضور نماینده بروجرد در این کلاس بسیار مهم از تاریخ ۱۴ تا ۲۵ شهریور در مجموعه ورزشگاه آفتاب تهران برگزار گردید.


شنیده ها حاکیست طی سال جاری دو کلاس مهم بین المللی در فدراسیون دو و میدانی برگزار گردیده که در کلاس دوره اول رئیس محترم هیات دو و میدانی لرستان حضوری فعال داشته است، اما در کلاس دوره دوم که باید از بروجرد اساتیدی به مانند استاد حسین سامانی ( استاد مسلم استعداد یابی دو و میدانی ) حضور پیدا می کرده، متاسفانه چنین اتفاقی رخ نداده است.


این سوال از هیات دو و میدانی لرستان برای علاقمندان به دو و میدانی در بروجرد پیش آمده که اگر کسی به چنین کلاس مهمی معرفی نشده که وامصیبتا، اگر مربی برای حضور در کلاس معرفی شده چه کسی بوده؟ و ضمنا سهم بروجرد برای حضور در کلاس مربیگری درجه یک بین المللی چه شده است؟

همانطور که همه می دانند دو و میدانی در لرستان بدون حضور دونده های بروجردی معنا و مفهومی نخواهد داشت.

دهه های متمادی است که بروجردی ها در رشته های مختلف رده های سنی در دو و میدانی ایران می درخشند که اگر بخواهیم از دونده های دیروز و پیشکسوتان امروزی دو و میدانی بروجرد و ورزشکاران فعلی این رشته در بروجرد نام ببریم مثنوی هفتاد من کاغذ خواهد شد.


بنابر پشتوانه بسیار قوی بروجرد در دو و میدانی ایران انتظار می رود نگاه هیات استان به بروجرد ویژه باشد و صمیمانه امیدواریم شایعات شنیده شده  بخاطر عدم حضور حداقل یک بروجردی در کلاس معتبر درجه یک فدراسیون دو و میدانی، از بیخ و بن شایعه ای بی اساس باشد!

به هر حال منتظریم تا هیات محترم دو و میدانی لرستان توضیح بدهد که چرا در کلاس ۱۱ روزه مربیگری درجه یک بین المللی هیچ مربی از بروجرد حضور نداشته است؟!


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!