پیشنهاد برزای رسید/ مقصد، استقلال خوزستان؟


استقلال خوزستان به جذب بهنام برزای تمایل دارد و توقع دارد همنام تهرانی قضیه دو فصل قبل ایمان مبعلی را تکرار کند

استقلال خوزستان تقاضای رسمی اش را برای جذب قطعی یا قرضی بهنام برزای به باشگاه همنام تهرانی فرستاده است. آنها به همتایان شان اعلام کرده اند با توجه به حضور بازیکنان زیاد در ترکیب استقلال و اینکه استقلال خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد با حضور برزای در این تیم موافقت کنند. 

استقلال خوزستان دو فصل قبل به درخواست استقلال جواب مثبت داد و با وجود مشکلات فراوانی که داشت، ایمان مبعلی را به این تیم قرض داد تا فقط در آسیا بازی کند. آنها در آن فصل به سختی در لیگ برتر ماندند و مجبور شدند تا پلی آف هم بروند. 
منصوریان هنوز جوابی به این درخواست نداده است و فعلا منتظر مشخص شدن تکلیف حضور جباری و منتظری و حاج صفی است. او البته به مدیران استقلال گفته دیگر مثل رمضانی حاضر نیست بازیکن جوانش را قطعی از دست بدهد. حضور برزای در استقلال خوزستان باعث می شود یک جای خالی در لیست بازیکنان بزرگسال استقلال ایجاد شود و منصوریان کمتر مجبور به خط زدن بازیکنانش شود. 
برزای البته به ترک استقلال تمایل دارد چون معتقد است این فصل هم مثل دو فصل قبل زیاد به او بازی نخواهد رسید. صنعت نفت آبادان هم بی میل نیست برزای را از استقلال قرض بگیرد ولی انتخاب این بازیکن جوان قطعا استقلال خوزستان خواهد بود چون در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد.


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!