پیروز قربانی: امید ابراهیمی بهترین فوتبالیست دهه اخیر ایران است


ابراهیمی از نظر اخلاقی هم یک فوتبالیست خوب است و چنین فوتبالیستی شایستگی بهترین شدن را دارد

پیروز قربانی اخیرا به جرگه مربیان پیوسته و کارش را نیز با حضور در لیگ دسته دوم کشور آغاز کرده است
 وی در این خصوص اظهار داشت: «پیشنهاد دستیاری زیاد داشتم. هم از لیگ یک و هم حتی از لیگ برتر. دوستان زیادی بودند که به من لطف داشتند و پیشنهاد دادند که در کنارشان تجربه اندوزی کنم. اما سه پیشنهاد هم در لیگ دو داشتم که به عنوان سرمربی کار کنم. با مشورتی که با دوستان داشتم ترجیح دادم کارم را با سرمربیگری آغاز کنم. فکر کردم سرمربیگری کردن در لیگ دو می تواند بهتر از کمک بودن در لیگ برتر باشد.»
 قربانی گفت: «به هر حال این تصمیم را گرفتم و کارم را شروع کردم. میل و انگیزه زیادی برای شروع کار دارم… اصلا برای مربیگری عطش دارم.»
 وی افزود: «باجرات می گویم که کار مربیگری در لیگ دو به مراتب سخت تر از لیگ برتر است و خوشحالم که کارم را از لیگ دو شروع می کنم و می توانم اینجا حسابی آبدیده و پخته شوم و گام به گام و پله به پله در این کار رشد نمایم.»
 از قربانی خواستیم نظرش را در خصوص بهترین بازیکن سال که قرار است امشب طی مراسمی رسمی از سوی سازمان لیگ اعلام شود بگوید و او در پاسخ گفت: «به نظر من امید ابراهیمی یکی از بهترین فوتبالیست های یک دهه اخیر است. او در فصل گذشته هم بهترین بود و علیرغم این که در پست هافبک دفاعی بازی می کرد، اما یکی از گل زنان برتر هم بود. ضمن این که ابراهیمی از نظر اخلاقی هم یک فوتبالیست خوب است و چنین فوتبالیستی شایستگی بهترین شدن را دارد.»

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!