پل شهدای دانش آموز بروجرد افتتاح شد

پل شهدای دانش آموز بروجرد افتتاح شد
افتتاح پل شهدای دانش‌آموز بروجرد


به گزارش وبسایت خبری بروجرد

روز شنبه در آیینی با حضور استاندار و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی پل شهدای دانش‌آموز (رودکی) بزرگترین پل رو گذر لرستان در بروجرد افتتاح شد.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بروجرد در آیین بهره برداری از این پل افزود: مطالعات اجرای پروژه پل شهدای دانش آموزان در سال ۹۱ انجام و در سال ۹۲ شهرداری عملیات اجرای پروژه را آغاز کرد.

امین گودرزی اضافه کرد: پس از مدتی این پروژه به دفتر فنی استانداری لرستان برای ادامه، تحویل داده شد و دفتر فنی استانداری هم بخشی از عرشه را انجام داد و پس از آن مدتی پروژه نیمه تمام باقی ماند که در نهایت در اردیبهشت ماه سال گذشته به اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سپرده شد.

گودرزی بیان کرد: سال گذشته پیشرفت فیزیکی این پروژه ۳۰ درصد بود که به اداره راهداری واگذار شد و ظرف یک سال با تلاش ها و پیگیری ها این پروژه ۱۰۰ درصد تکمیل و امروز افتتاح شده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بروجرد رفع گره ترافیکی را از مزیت های بهره برداری از این پروژه عنوان کرد و ادامه داد: این پل به طول بیش از ۳۰۰ متر ترافیک شرق به غرب ۴۵ متری شهرداری به ۴۵ بسیج را کاهش می دهد و با توجه به این که در این مسیر یک گره ترافیکی وجود داشت، بهره برداری از این پل در کاهش ترافیک موثر است.

وی اظهار کرد: کل اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه ۱۴۰ میلیارد ریال بوده اما رقم دقیق هزینه اجرای این پروژه مشخص نیست که بعد از مشخص شدن اعلام می شود./ایرنا

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!