پاسخ هیئت پهلوانی و زورخانه ای بروجرد به دکتر رضا صابونچی

پاسخ هیئت پهلوانی و زورخانه ای بروجرد

به  درج سلسله مطالب ورزشی دکتر رضا صابونچی

در سایت فرهاد داودوندی

با عرض سلام و ادب خدمت استاد ارجمند جناب آقای دکتر صابونچی

ضمن تقدیر و تشکر از نگاه ویژه و موشکافانه و نقد جنابعالی از عملکرد هیئت های ورزشی و به تخصیص ورزش پهلوانی و زورخانه ای شهرستان بروجرد ،

بدینوسیله به اطلاع می رساند که این هیئت در سال هشتم فعالیت خود میباشد و از همان ابتدای فعالیت مبنا بر آموزش و ترویج این ورزش بوده و تمرینات به تفکیک رده های سنی مختلف برنامه ریزی و اجرا شده است.

و با این رویکرد و تلاش همه اعضای هیئت خوشبختانه قدم های مثبت و رو به جلو برداشته شده و با وجود همه کاستی ها و کمبودها مقام های متعددی توسط ورزشکاران در مسابقات کشوری در  رده سنی مختلف به عنوان نماینده شایسته استان شرکت و مقام های متعددی بدین شرح کسب نموده است.

 مقام اول کشتی پهلوانی در وزن ۳۵کیلو توسط علی اکبر پیرزادی مقام سوم کشتی پهلوانی توسط محمد تخت چین در وزن ۴۷کیلو،مقام سوم کشتی پهلوانی توسط حسین جعفری در وزن ۵۳کیلو در مسابقات کشوری یزد در سال ۹۶،همچنین مقام اول کشتی پهلوانی توسط طاها تخت چین در وزن ۳۵کیلو در مسابقات کشوری همدان در سال جاری و قرار گرفتن جایگاه تیمی در رده های سنی مختلف در بین ۱۶تیم برتر کشور در مسابقات کشوری متعدد که تمام اعضای تیم استان از ورزشکاران بروجرد بوده اند.

همچنین هماهنگی و چشمگیر بودن عملیات ورزشی این ورزشکاران باعث شده در بسیاری از مراسم ها و افتتاحیه هایی نظیر مسابقات جهانی جودو(کوراش) که در خرم آباد برگزار شد مورد توجه و تحسین همگان مخصوصا مسئولین قرار بگیرد.

و البته بسیاری از مراسم ها و مناسبتهای مختلف با وجود رقبای قدری از استان های کرمان،یزد،خراسان رضوی و کردستان که هر کدام از این استان ها بیش از ۴۰تا۷۵ زورخانه با تمام امکانات دارند،

ناگفته نماند که این تازه اول راه است و مسلما با تلاش بیشتر و حمایت های همه جانبه مسئولین مربوطه و صاحب نظرانی مثل حضرتعالی دستاوردهای بزرگتری حاصل می‌شود.

انشاالله

(هیئت پهلوانی و زورخانه ای شهرستان بروجرد)

 و من الله التوفیق


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!