پاسخ جپاروف به خبری که فردوسی‌پور منتشر کرد

تمرین استقلال_سرور چپاروف_جباروف پاسخ جپاروف به خبری که فردوسی‌پور منتشر کرد

اگر داور تشخیص می‌داد که باید اخراج شوم، حتماً به تصمیمش احترام می‌گذاشتم و از بازی بیرون می‌رفتم


سرور جپاروف در روزهای ابتدایی سال ۲۰۱۸ اصلاً دوست نداشت درباره فوتبال و مسائلی غیر از اتفاقات خوب برای خود و خانواده‌‌اش حرف بزند.
با این همه وقتی در برنامه ۹۰ این هفته به شکل غیرمستقیم درباره کارت زردی که او در دیدار با استقلال خوزستان دریافت کرد موضوعاتی مطرح شد، واکنش نشان داد و با ما حرف زد.
 
*سال نو مبارک!
ممنونم. من هم سال نو را به همه مسیحیان جهان، کشورم و ایران تبریک می‌گویم.

* تعطیلات خوش می‌گذرد؟
به هر حال بودن در کنار خانواده تحت هر شرایطی دلنشین است، چه برسد به روزهای سال جدید. این روزها در تاشکند همه خوشحال هستند و به دیدار هم می‌روند.

* چه زمانی به تهران برمی‌گردی؟
تا فردا می‌آیم. البته اگر برنامه‌ام تغییر نکند ولی به کادر فنی گفته‌ام می‌خواهم زود به تهران و تمرینات استقلال برگردم.

* دوست نداشتی بیشتر در تعطیلات بمانی؟
نه! البته الان هم در حال انجام تمریناتم هستم. می‌دانم با دو، سه روز تمرین نکردن ممکن است از شرایط خوبی که دارم، دور شوم. برای همین خوب می‌دانم که باید استراحت فعال داشته باشم.

* شفر حرفی قبل از سفر نزد؟
نه! او به من می‌گوید خیالش از من راحت است چون می‌داند من یک زندگی کاملاً حرفه‌ای دارم.

* درباره کارت زردی که گرفتی و سه‌اخطاره شدی، حرف و حدیث‌هایی به راه افتاده و گفته می‌شود تو به عمد این کار را کردی تا محرومیتت قطعی شود و به مرخصی بیشتری بروی؟
عجب! این موضوع کشف کیست؟ من درباره این موضوع با خبرورزشی حرف زده بودم. گفتم در لحظه‌ای که بازیکن استقلال خوزستان در حال دویدن مرا از پشت زد، چه حالی شدم. گفتم که در لیگ کره یک بار با ضربه‌ای به همین شکل دو ماه از فوتبال دور شدم و در آن روز هم شدت درد در عضله پشتم به حدی بود که فکر کردم بار دیگر آسیب جدی دیدم. این مسائل را نمی‌پذیرم! من خودم از مدافعان فیرپلی (بازی جوانمردانه) هستم و در ازبکستان هم همه مرا به این نام می‌شناسند. آن‌وقت خودم را محروم کنم تا دو روز بیشتر در مرخصی باشم!

* این تعبیری است که درباره تو شده است.
بیش از این حرفی در این‌باره ندارم. فقط این را بگویم آن‌قدر با کادر فنی و مدیریتی باشگاه رابطه خوبی دارم که اگر مرخصی می‌خواستم، حتماً از آنها می‌گرفتم. من ضعف مرخصی ندارم که الکی کارت بگیرم. الان دو ماه بود همسر و فرزندانم را ندیده بودم و این بار اولم هم نبوده است. این قبیل مسائل درباره من صدق نمی‌کند. این‌قدر حرفه‌ای هستم که بدانم یک بازی غیبت در این شرایط که من در همه دیدارهای قبلی استقلال به میدان رفتم، برای خودم خوب نیست.

* بازی با تراکتورسازی را به یاد داری؟
بله! گل اولم برای استقلال را در بازی رفت زدم. خیلی خوب بود. برد دلچسبی بود که آن را فراموش نمی‌کنم. گل سه امتیازی زدم و بردیم. امیدوار بودم در بازی برگشت هم باشم. متأسفانه آن اتفاق افتاد و گرچه دو دقیقه بعد با بازیکن استقلال خوزستان حرف زدم و هر دو بابت اتفاقی که افتاده بود از هم عذرخواهی کردیم ولی به هر حال فوتبال، ورزش خشنی است و این مسائل را هم دارد.

* برانکو هم گفته باید به خاطر خطایی که روی بازیکن استقلال خوزستان کردی، محروم می‌شدی؟
برای سرمربی تیم پرسپولیس احترام قائل هستم و فقط درباره تیم خودم حرف می‌زنم. اگر داور تشخیص می‌داد که باید اخراج شوم، حتماً به تصمیمش احترام می‌گذاشتم و از بازی بیرون می‌رفتم.

* بازی با تراکتورسازی را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟
بازی بیرون از خانه مهم است. تراکتورسازی هم قبل از ما به پرسپولیس باخته و حتماً برای جبران می‌‌آید ولی قطعاً تیم ما با قدرت کار می‌کند تا روند بردهایش را ادامه دهد. برای هم‌تیمی‌هایم آرزوی موفقیت می‌کنم.

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!