وقفه ای که رخ داده نه به نفع ابراهیمی است نه استقلال

وقفه ای که رخ داده نه به نفع ابراهیمی است نه استقلال

حسین کاظمی: به بازیکنان جدید استقلال توصیه می کنم به منظور موفق بودن در این تیم، از حاشیه دوری کنند

حسین کاظمی درباره شرایط آبی پوشان اظهار داشت: من به شخصه به عنوان یک پیش کسوت استقلال از انتخاب منصوریان به عنوان سرمربی خوشحالم.منصوریان از جنس این باشگاه است و جغرافیای باشگاه را به خوبی می شناسد و دلش برای تیمش می سوزد.
وی درباره نقل و انتقالات استقلال گفت: به نظرم بازیکنان خوبی جذب استقلال شدند. بازیکنانی که در تیم های خود موفق بوده اند و به نظر می رسد که به درد استقلال هم می خورند. اما باید صبر کرد و دید که آیا در نهایت در استقلال هم جواب می دهند یا خیر.  خیلی از بازیکنان بوده اند که در تیم های قبلی شان ستاره بودند، اما وقتی به استقلال و یا پرسپولیس می روند، دیگر نمی توانند آن قابلیت های خود را بروز دهند. من به عنوان فردی که این شرایط را تجربه کردم به بازیکنان جدید استقلال توصیه می کنم به منظور موفق بودن در این تیم، از حاشیه دوری کنند.
کاظمی در خصوص به تاخیر افتادن تمدید قرارداد استقلال با امید ابراهیمی اظهار داشت: من سال ها در پستی برای استقلال بازی کردم که الان امید ابراهیمی بازی می کند. این وقفه ای که در تمدید قرارداد امید با استقلال افتاده نه به نفع امید است و نه به نفع استقلال. به نظم این اتفاق هرچه زودتر بیفتد به سود هر دو طرف است. من دلم روشن است و فکر می کنم که امید به زودی قراردادش را تمدید کند و به تمرین بیاید


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!