هشت دلیل اصلی باخت پرسپولیس در جام حذفی

به گزارش فوتبال نیوز۱۲۰-پرسپولیس در اولین بازی جام حذفی خود مقابل تیم دسته دومی قشقایی  در ضربان پنالتی شکست خورد.امروز ما ده دلیل اصلی شکست پرسپولیس را بررسی می کنیم.

۱- دلیل اصلی باخت پرسپولیس در ضربات پنالتی انگیزه بالایی تیم قشقایی بود.
۲-پرسپولیس در دفاع وسط جانشین ندارد در بازی دیروز نیمه اول ربیع خواه و ماهینی دفاع اخر بودند و در نیمه دوم هم کمیابی نیا و ماهینی پرسپولیس در ابتدای فصل باید می دانست در دفاع اخر دو مهر کلیدی دیگر هم نیاز داشت تا بتواند در سه جام شرکت کند.
۳-عدم هماهنگی تیم پرسپولیس تیم پرسپولیس که در این بازی از یک ترکیب کاملان جدید استفاده کرد بسیار از بازیکنان بار اول بود که در این فصل به میدان میرفتند.و این هم یکی از دلایل بود
۴-و دلیل همیشگی گل نکردن موقعیت ها پرسپولیس در بازی دیروز بار ها موقعیت گلزنی داشت اما استفاده ای نکرد تا همیشه از این نقطه ضربه بخورد.
۵-نبود ۶بازیکن کلیدی یعنی بشتر از نصف بازیکنان اصلی پرسپولیس که بجز رامین رضاییان بقیه بازیکنان دعوت شده به تیم ملی بیشتر اوقات در ترکیب اصلی بودند.و این هم یکی از دلایل بود.
۶-دلیل شش را می توان به شانس اختصاص داد.چون ضربات پنالتی ۵۰بر۵۰است و تیم قوی و ضعیف نمی داند.
۷-بازی ندادن احمدزاده از ابتدا فرشاد احمد زاده که به تازگی از بند مصدومیت خارج شده بود در بازی دیروز از نیمه دوم به میدان امد و با امدن او پرسپولیس تهاجمی تر شد و موقعیت های بیشتری کسب کرد.
۸-تجربه بالای بازیکنان تیم قشقایی شاید در بازی دیروز کاملان مشخص بود که تیم قشقایی تمام نقاط ضعف پرسپولیس را شناسایی کرده و بار ها موقعیت خطرناک ایجاد کردند.

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!