هتل ورزش بروجرد و چند سوال؟


هتل ورزش بروجرد،

بخش خصوصی و چند سوال؟
به قلم: فرهاد داودوندی- بروجرد:


شنیده ها حاکیست هتل ورزش بروجرد به بخش خصوصی واگذار شده است!

از آنجا که برای واگذاری طرح های بزرگ در بروجرد که تحت نظر استان هستند و برای از بین بردن حاشیه های بعدی در اینگونه موارد، شفاف سازی کامل توسط مسوولین محترم استانی لازم است، لذا چند سوال مطرح است:

۱ – اگر شنیده ها از واگذاری این مکان که در مجموعه ورزشی ولایت بروجرد واقع دارد، صحیح باشد، هتل ورزش بروجرد طی چه مراحل قانونی و در چه زمانی به بخش خصوصی واگذار شده است؟


۲ – در حالیکه تعدادی از ورزشکاران بروجردی از سرمایه قابل توجهی برخوردارند و مایلند در اینگونه موارد آستین همت را بالا بزنند، آیا از سرمایه گذاران بروجردی برای اتمام هتل ورزش استفاده شده است؟

۳ – اگر سرمایه گذار بومی بروجردی نیست، لطفا مشخصات کامل شرکت خصوصی مورد نظر و سرمایه آورده این شرکت رسانه ای شود.

۴ – با توجه به اینکه ظاهرا تاکنون این هتل ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی و مبلغی بالغ بر یک میلیارد تومان برای آن هزینه شده، قرار است  طی چه مدتی این پروژه به اتمام برسد.

۵ – بعضا بخش های خصوصی که وارد قضایای ساخت و ساز امکانات در بروجرد می
شوند دیناری پول آورده در حساب ندارند و بعد از مدتی فعالیت در بروجرد،
خود قوز بالا قوز می شوند و به طرق مختلف برای دریافت وام های کلان و بدون بهره دولتی
دست به دامان سیستم بانکی و مسوولین بروجرد می شوند، لازم است مشخص شود برای رفع این مشکل چه تمهیداتی اندیشیده شده است؟

۶ – با توجه به رکورد اقتصادی در بروجرد، دلسوزان بروجردی مایلند ساخت و ساز این هتل توسط خود بروجردی ها انجام بگیرد تا بدین طریق تعدادی از نیروهای بروجردی در این پروژه در تمامی زمینه ها فعالیت داشته باشند، لذا به نظر می رسد برای کم کردن حاشیه های بعدی، شفاف سازی توسط مسوولین محترم ورزش استان، خواسته به جایی باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!