نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس: یک و نیم میلیارد برای آسفالت مسکن مهر اختصاص می‌یابد

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس:
یک و نیم میلیارد برای آسفالت مسکن مهر اختصاص می‌یابد
فاطمه مقصودی :: خبرگزاری خانه ملت

به گزارش وبسایت خبری بروجرد

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: یک و نیم میلیارد بودجه برای برطرف کردن مشکل آسفالت مسکن مهر اختصاص می‌یابد.

فاطمه مقصودی در حاشیه جلسه مشکلات مسکن مهر بروجرد که امروز ۲۱ آبان‌ماه در فرمانداری شهرستان برگزار شد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پیرو جلسه سه ماه گذشته و حضور مهندس مهرآبادی و پیگیری مشکلات مسکن مهر این بار یکی دیگر از مدیران ارشد این وزارت خانه در بروجرد حضور یافتند.

وی تصریح کرد: شاکری مدیرکل امور استان‌ها و نظارت عالی سازمان ملی زمین و مسکن با حضور میدانی در مسکن مهر بروجرد از نزدیک با مشکلات این شهرک آشنا و با مردم گفت‌وگو کردند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: بعد از این بازدید و مشاهده شرایط بد مسکن مهر بروجرد و گفت‌وگوی رودررو با اهالی این منطقه در جلسه‌ای با حضور فرماندار، معاونت عمرانی، شهردار و برخی مدیران شهری تصمیمات مهمی برای برطرف شدن مشکلات گرفته شد.

مقصودی اضافه کرد: اختصاص ۳۰۰ میلیون تومان برای شروع کار مجدد عملیات عمرانی مسجد مسکن مهر، به‌زودی پیمانکار این پروژه مشخص خواهد شد.وی بیان کرد: مقرر شد یک و نیم میلیارد بودجه برای برطرف کردن مشکل آسفالت مسکن مهر اختصاص یابد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس ادامه داد: همچنین مقرر شد با اختصاص مبلغ ۸۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات وزارت راه و شهرسازی مشکل آسانسورهای مسکن مهر حل شود./ایسنا

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!