نماینده بروجرد: اهل زد و بند و معاملات کثیف سیاسی نیستم/مخالف با برکناری مدیر اداره ورزش هستم

نماینده بروجرد:
اهل زد و بند و معاملات کثیف سیاسی
نیستم/مخالف با برکناری مدیر اداره ورزش هستم


به گزارش سایت خبری بروجرد

نماینده مردم بروجرد و اشترینان گفت: همچنانکه با مردم وعده کرده بودم، اهل زد و بند و معاملات کثیف سیاسی نباشم و خدا را شکر تا امروز به لطف خدا بر عهدم استوار بوده‌ام.
به گزارش یافته، عباس گودرزی با انتشار مطلبی اعلام کرد: بنده به هیچ عنوان به دنبال عزل و نصب‌های انتخاباتی نبوده و نیستم و معتقدم این کار از سوی هر کس که صورت پذیرد خیانت است.وی ادامه داد: اگر هم اصرار بر رفتن برخی مدیران داشته‌ام که انکار هم نمی‌کنم؛ اتفاقا به دلیل مبارزه با همین رویه غلط بوده است؛ البته مدیرانی که با اینجانب کار کرده‌اند قطعا به صدق عرائض حقیر شهادت خواهند داد.

گودرزی بیان داشت: اینجانب این حرف‌ها را برای جلب نظر کسی بیان نمی‌کنم بلکه اعتقادم بوده و هست و در این مدت ۲سال و چند ماهی هم که از دوره نمایندگی بنده سپری می‌شود همواره نگاه و تلاشم این بوده که در جهت تقویت انقلاب و خدمت به مردم، موضعگیری کنم و قدم بردارم و سعی کرده‌ام همچنانکه با مردم وعده کرده‌بودم اهل زد و بند و معاملات کثیف سیاسی نباشم و خدا را شکر تا امروز به لطف خدا بر عهدم استوار بوده‌ام.

وی افزود: معتقدم این انقلاب حاصل رنج امام و خون شهدا است و دشمنان فراوانی، در راس همه آمریکا به دنبال زمین زدن این انقلاب و این ملت بزرگ هستند و بر این باورم که بزرگترین مبارزه با آمریکا در خدمت رسانی به مردم است و این مردم که با وجود تمام مشکلات پای انقلاب ایستاده اند حقیقتا شایسته خدمت اند.

گودرزی در خصوص رئیس ورزش بروجرد نیز اعلام کرد: با عنایت به نظر وزارت ورزش و معرفی ایشان از سوی اداره کل بعنوان مدیر و نظر به سوابق ورزشی و پیشکسوتی، حفظ حرمت ایشان را لازم دانسته و با توجه به برخی مسائل پشت پرده، موافق برکناری ایشان نمی‌باشم.

منبع: پایگاه خبری یافته

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!