نقد اجتماعی/ لزوم حضور افراد متخصص و کاملا متعهد در شورای شهر بعدی بروجرد

سخنی با کاندیداهای احتمالی شورای شهر بعدی بروجرد

لزوم حضور افراد متخصص و کاملا متعهد

در شورای شهر بعدی بروجرد

فرهاد داودوندی- بروجرد:

شمارش معکوس برای ثبت نام کاندیداهای احتمالی شورای شهر بعدی بروجرد آغاز شده است.

از مدتها قبل آنانکه احساس می کنند می توانند برای رشد بروجرد مثمر ثمر باشند اسب خود را زین کرده اند که با تمام قوا بعنوان کاندیدا برای حضور در انتخابات شورای شهر که اردیبهشت ۱۳۹۶ برگزار خواهد شد حضوری فعال داشته باشند.

گروهی معتقدند که کاندیداهای دور بعد باید کاملا متخصص باشند و گروهی دیگر از کاندیداهای متعهد حمایت می کنند! اما آن چیزی که مورد توجه قرار نگرفته اینکه تا تعریف ما از متخصص یا متعهد چه باشد؟!

بنظر نگارنده، شهر ما به نیروهای کاملا متخصصی احتیاج دارد که به قول و وعده هایی که به مردم و در نزد وجدان خود به قراری که به خدای بزرگ و مهربان  می دهند، کاملا متعهد و پایبند باشند.

تخصص و تعهد برای کاندیداهای احتمالی  شورای شهر بعدی صد در صد لازم و ملزوم همدیگر هستند.

متاسفانه تجربه ثابت کرده است که کاندیداهای محترمی که تخصصی در امور شهری ندارند، در دوران تبلیغات قول و قرار هایی می دهند که بعد ها به هیچکدام از آنها پایبند و متعهد نیستند!

برای نمونه در سخنان تبلیغاتی تقریبا همه کاندیداهای محترم وعده می دهند که بعد از انتخاب شدن از افراد مختلف و صاحب نظر برای پیشبرد و رفع مشکلات شهر استفاده خواهند کرد! حتی بعضی ها پا را این هم فراتر گذاشته و وعده ایجاد شوراهای کوچک مشاورین در زمینه های ورزشی، اجتماعی، هنری، اقتصادی و … را می دهند.

اما نام به آن نشان که از دقایق اولیه انتخاب شده وعده های داده شده را فراموش کرده و طی ۴ سال حضور در شورا از هیچ صاحب نظری حتی یک نظر ساده هم پرسیده نمی شود!

به هر حال سخن در رابطه با شورای شهر بعدی زیاد است که در آینده بیشتر به آنها خواهیم پرداخت، اما نگارنده همچنان اصرار دارد که بدون در نظر گرفتن افکار سیاسی و جناحی افراد مختلف، باید افراد متخصص کاملا متعهدی که اول و وسط و آخر عشق شان بروجرد و بروجردی ها باشند به شورای شهر بعدی راه پیدا کنند.

تا بعد………


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!