نشست با مسوولین محترم هیات دو و میدانی بروجرد

نشست با مسوولین محترم هیات دو و میدانی بروجرد

روز گذشته دیداری با آقایان: حسن ناد علی پور و حسین گودرزی، رئیس و دبیر محترم هیات دو و میدانی بروجرد داشتم.

در این دیدار بیشتر گفتگوها در رابطه با حاشیه های پیش آمده برای هیات دو و میدانی توسط حاشیه سازان گذشت.

دو و میدانی بروجرد سالیان سال است بعنوان یکی از پر استعداد ترین هیات های ورزشی شاهد حضور ورزشکاران خود در اردوی تیم های ملی رده های سنی می باشد.

خوشبختانه  مدتی است با مطرح شدن نوجوانان و جوانان جدیدی که در مدت کمی توانسته اند با هدایت مربیان خود مقام های کشوری بسیار خوبی به دست بیاورند، روند رو به رشد دو و میدانی بروجرد روح تازه ای در آن دمیده شده است.

اگر مسوولین امر بتوانند از دو و میدانی کاران جوان و نوجوان بروجردی که هم اکنون در حال تثبیت خود در ورزش کشور می باشند، حمایت های لازم را بعمل بیاورند، مطمئنا تیم های ملی بزرگسالان ما طی دو سه سال آینده، حداقل شاهد حضور بروجردی ها در رده های بالای دو و میدانی ایران و آسیا خواهند بود.

یکی  از فعالیت های بسیار مثبت هیات دو و میدانی افزودن بر زیر بنای ساختمان قدیمی پایگاه بدنسازی و قهرمانی این هیات در ورزشگاه علی بیات بروجرد است که مطمئنا یک یادگار بسیار خوب از این هیات بر جا خواهد نهاد که جای قدردانی دارد.

  به هر حال صمیمانه برای هیات دو و میدانی بروجرد و آقایان: حسن ناد علی پور رئیس محترم و حسین گودرزی دبیر گرامی این هیات آرزوی موفقیت روز افزون دارم و با توجه به نتایج این نشست در آینده نیز تمامی خبرهای هیات دو و میدانی در سایت فرهاد ۹۰ پوشش خبری بسیار مناسب داده خواهد شد.


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!