نامه سایت فرهاد ۹۰ به جناب آقای امیر جاوید پور شهردار محترم بروجرد


نامه سایت فرهاد ۹۰ به

جناب آقای امیر جاوید پور شهردار محترم بروجرد

لطفا با پرداخت طلب پاکبان ها،

نوروز خوشی برای آنان رقم بزنید

جناب آقای جاوید پور شهردار محترم بروجرد

محترما بعرض می رساند:

خوشبختانه کسب اطلاع شد که مدتی است چندین ماه حقوق معوقه پرسنل محترم شهرداری به اضافه حقوق عیدی پرداخت شده است و به این طریق بارقه های امید در دل بسیاری از پرسنل شهرداری بروجرد روشن شده که امیدوار باشند که در ماه های اول سال۱۳۹۷ کلیه طلب های معوقه شان نیز تسویه شود و در آینده نزدیک پرداخت حقوق در شهرداری بروجرد هم به مانند دیگر شهرهای استان به روز شود.

جناب آقای شهردار

نگارنده بدون در نظر گرفتن اینکه پرداخت حقوق پاکبان ها توسط شرکت های اقماری پیمانکاری شهرداری باید پرداخت شود یا اینکه مستقیما توسط شهرداری باید تسویه شود،  با توجه به نزدیکی به عید نوروز و مشکلات بسیار خانواده های شریف پاکبان های عزیز از جنابعالی بعنوان شهردار محترم شهر درخواست می نماید با ورود فوق العاده و ویژه خود به کمک به پرداخت طلب های این قشر زحمتکش، دستورات و تمهیدات لازم را برای پرداخت ضرب العجلی تمام یا قسمت اعظمی از طلب های پاکبان ها عزیز در این روزهای پایانی سال انجام بدهید.

جناب آقای جاوید پور

امیدواریم طی چند روز آینده خبر خوش کمک به پرداخت طلب های پاکبان های بروجردی و خانواده های محترم شان را بنقل از جنابعالی رسانه ای کنیم.

مطمئنا شاد نمودن دل پاکبان ها و خانواده های این قشر زحمت کش در این روزها که با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کنند، دعای خیر برای شما به ارمغان خواهد آورد.


با سپاس بیکران

بروجرد — فرهاد داودوندی


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!