نامه به سرپرست اداره ورزش و جوانان بروجرد

نامه به سرپرست اداره ورزش و جوانان بروجرد


در پی تغییر و تحول روسای هیات های ورزشی،

جوانان کاربلد فراموش نشوند


بنام خدا


جناب آقای سعید رشنو سرپرست محترم اداره ورزش و جوانان بروجرد


با توجه به آغاز تغییر و تحول مدیریتی در بسیاری از هیات های ورزشی در شهرستان بروجرد لازم است بعرض برسانم:


شاید بتوان ادعا کرد که جوانانی که خمیر مایه مدیریتی را داشته باشند و با قبول مسوولیت برای رشد ورزش مورد علاقه خود سنگ تمام بگذارند، در تمامی جامعه ورزش بروجرد آنچنان که باید و شاید به فراوانی دیده نمی شوند.

شاید در وهله نخست بسیاری از جوانان ورزشکار برای قبول مسوولیت های ورزشی اعلام آمادگی کنند، اما آنانکه در عمل نیز برای ورزش این شهر وقت کامل بگذارند و ایده های نو داشته باشند کمتر دیده می شوند.

البته وجود جوانان خلاق و مدیر در این شهر هنوز هم باعث خوشحالی است و باید بعرض برسانم، خوشبختانه در حال حاضر تعدادی از جوانان ورزشی وجود دارند که در تئوری و عمل در ورزش بروجرد حضوری فعال دارند، جوانانی که باید توسط جامعه ورزش و روسای جدید هیات های ورزشی به صرف همکاری با هیات های قبلی کنار گذاشته نشوند.

لذا از آن ریاست محترم درخواست دارد برای اینکه ورزش بروجرد از حضور چنین جوانانی بی بهره نشود به هر طریق که صلاح می دانید این جوانان فعال که اتفاقا مورد تائید عامه ورزشکاران هیئات ورزشی خودشان نیز می باشند به نحو صحیحی استفاده شود.

در خاتمه امیدواریم با تغییر و تحولات هیئات ورزشی که در حال رخ دادن است، شاهد نباشیم که  ورزشکاران جوان مدیر و مدبر، به صرف همکاری با روسای قدیم،  مورد بی مهری روسای جدید هیئات ورزشی قرار بگیرند.


با سلام و سپاس بیکران

فرهاد داودوندی

۱۰ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!