نامه به آقای فریبرز محسنی عضو محترم شورای شهر بروجرد


نامه به آقای فریبرز محسنی

عضو محترم شورای شهر بروجرد

به هر ورزشکار موفق ملی پوش بروجردی


یک قطعه زمین پاداش بدهید


جناب آقای فریبرز محسنی عضو محترم شورای شهر بروجرد

محترما بعرض می رساند:


خوشبختانه بروجرد از دیر باز یکی از معدود شهرهای ایران عزیزمان است که در بسیاری از رشته های مهم ورزشی در سطح کشور و بین المللی حرفهایی برای گفتن داشته است

همین حالا ورزشکاران بسیار با ارزشی به مانند آقایان سجاد مهرابی( بوکس)، آروین معظمی گودرزی، پیام سعدی پور، کسری باقر پور( دوچرخه سواری)، رضا بیرانوند( وزنه برداری)، پیمان یاراحمدی( کشتی)، احمد مساجدی، سعید مصطفی وند ( والیبال)و …. و خانم ها شیوا همایونی ( تکواندو)، نسرین موسیوند( کاراته) و …. تنها نمونه هایی از ستاره های درخشان آسمان پرنور ورزش قهرمانی بروجرد در دنیای ورزش می باشند.

جناب آقای محسنی

متاسفانه سالهاست ورزشکاران قهرمان بروجردی را با وعده هدایای قهرمانی و حتی اهدا زمین به عنوان پاداش قهرمانی “سَر کار” گذاشته اند و وعده هایی داده شده که ظاهرا هیچگاه در شوراهای شهر قبلی متناسب با جایگاه قهرمانی بین المللی این جوانان عملی نشده است.

لذا شایسته است شورای شهر دوره پنجم که خوشبختانه از تعدادی از اعضای منتسب به ورزش بهره می برد، آستین همت را بالا زده و حق و حقوق شهروندی ورزشکاران قهرمان بروجردی را ادا کند.

جناب آقای فریبرز محسنی

اهداء جوایز ارزنده به مانند یک قطعه زمین به ورزشکاران بسیار موفق ملی و بین المللی مان از طریق شورای شهر که به واقع حق این جوانان ورزشکار می باشد، باعث ایجاد انگیزه در بین تمامی ورزشکاران مان خواهد شد و مطمئنا در کوتاه مدت شاهد کسب موفقیت های دیگر جهانی از طرف جامعه ورزشی بروجرد خواهیم بود.

پس به جاست جنابعالی و دیگر اعضای محترم شورای شهر و بخصوص اعضای محترمی که منتسب به جامعه ورزش هستند، هر چه سریعتر نسبت به اهدا زمین های وعده داده شده در شوراهای قبلی به ورزشکاران بین المللی مان و حتی مربیان محترم استعداد یاب این ورزشکاران، برگ زرینی نه “در حد حرف”، که در “عرصه عمل” در کارنامه شورای شهر دوره پنجم را ثبت نمائید.

در خاتمه اعلام می دارد به احترام قهرمانان بین المللی بروجرد و وقتی که برای نوشتن این نامه توسط اینجانب گذاشته شده، هر طور صلاح می دانید پاسخ نامه اینجانب را بدهید، تا ما شهروندان بروجردی دلخوش شویم که نامه های ارسالی مان به مسوولین شهری بدون پاسخ نخواهد ماند.



با سپاس بیکران

فرهاد داودوندی
– وبلاگ نویس و برترین خبرنگار سال ۱۳۹۶ بروجرد 

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!