ملت ایران با تبعیت از رهنمودهای رهبری راه امام (ره) را ادامه می‌دهند

ملت ایران با تبعیت از رهنمودهای
رهبری راه امام (ره) را ادامه می‌دهند
جهش تولید نباید فقط شعار باشد


به گزارش وبسایت خبری بروجرد

معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: ملت ایران با تبعیت از رهنمودهای رهبری محکم و استوار راه امام خمینی(ره) را ادامه می‌دهند.
عبدالرحیم رحیمی روز چهارشنبه اظهار داشت: تلاش های مذبوحانه دشمنان برای دلسرد کردن مردم از انقلاب، رهبری و ولایت پوچ است و این ملت همچون بهمن ۵۷ برغم گذشت ۳۱ سال از عروج امام راحل همچنان پشتیبان نظام و رهبری هستند. وی با بیان اینکه ملت ایران با پیروی از رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی همه توطئه های دشمنان را خنثی کرده اند افزود: امام(ره) در طول عمر با عزت خود، تلاش بسیار و سختی‌های فراوانی برای احقاق حق مسلمین و مقابله با ظلم و جور انجام داد و توانست با یاری ملت، انقلابی بیادماندنی در تاریخ سیاسی و اجتماعی جهان خلق کند.

وی اظهار داشت: ۱۴ خرداد ماه، سالروز عروج ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی ( ره ) است، مردی که توانست با یاری ملت ایران، ظلم رژیم پهلوی را سرنگون کند و حق و عدالت خواهی را برای مردم به ارمغان آورد.

فرماندار بروجرد تصریح کرد: همزمان با ایام رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی و برگزار نشدن مراسم سالگرد ارتحال ایشان به دلیل شیوع ویروس کرونا، معرفی ابعاد شخصیتی امام (ره) از طریق فضای مجازی به نسل جوان جامعه تبیین می‌شود.  

رحیمی، تعمیق و تبیین اندیشه‌های ناب معمار کبیر انقلاب اسلامی برای نسل جوان را ضروری دانست و ادامه داد: بیداری اسلامی منطقه و جهان نشات گرفته از اندیشه های ایشان است و ما باید در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران تلاش کنیم. وی ضمن تسلیت به مناسبت سی و یکمین سالگرد رحلت جانگداز معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی ( ره ) و پاسداشت شهدای قیام ۱۵ خرداد ۴۲ گفت: قیام ۱۵ خرداد نقطه عطفی در پیروزی انقلاب اسلامی بود و این روز هیچ گاه فراموش نخواهد شد./ایرنا

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!