معاون استاندار لرستان: روحیه جهادی مهم ترین عامل رفع مشکلات مردم و جامعه است

معاون استاندار لرستان:
روحیه جهادی مهم ترین عامل
رفع مشکلات مردم و جامعه است

معاون سیاسی استاندار لرستان از خراسان آمد - ایرنا


به گزارش وبسایت خبری بروجرد

ثمینی، مردم را سرمایه های انقلاب خواند و گفت: در سایه روحیه جهادی و انقلابی باید برای رفع مشکلات مردم و جامعه گام برداریم.
به گزارش خبرنگار خبرگزارش شبستان از خرم آباد، «محمود ثمینی» امروز(۲۲مرداد) در مراسم معارفه سرپرست فرمانداری بروجرد که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: بالاترین انجام وظیفه خدمت به مردم است.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان ادامه داد: مسئولان باید قدردان پست و مقامی باشند که به آنان داده می شود و از این فرصت در خدمت به مردم به خوبی بهره مند شوند.وی بر ضورت مدیریت و برنامه ریزی برای رفع مشکلات مردم و جامعه تأکید کرد و افزود: روحیه جهادی و انقلابی مدیران و مسئولان لازمه رفع مشکلات است.

 ثمینی با اشاره به وضعیت اقتصادی جامعه و فشارهای معیشتی، خاطرنشان کرد: رمز عبور از این بحران و فشارها خدمت صادقانه و مدیریت جهادی و انقلابی است.وی ادامه داد: امید است در سایه رهبری داهیانه مقام معظم رهبری که هدایتگر مسلمین جهان است ، شاهد بهبود وضعیت باشیم.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان با اشاره به اینکه با وجود تحریم ها چرخ اقتصاد می چرخد، گفت: در دوران جنگ تحمیلی در سایه مقاومت، بصیرت، درایت، روحیه جهادی انقلاب پیروز شد و امروز به پشتوانه این مردم هر روز پایه های انقلاب مستحکم تر می شود، باید با خدمت خالصانه قدردان حضور مردم در صحنه باشیم./شبستان

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!