مشکل ورزش بروجرد بی پولی نیست، تفکر غیر حرفه ای است


مربیان استعداد یاب و کارشناسان ورزش

باید دعوت بشوند

( مشکل ورزش بروجرد بی پولی نیست،

تفکر غیر حرفه ای است)

به قلم: فرهاد داودوندی

سالهاست که مسوولین ارشد ورزش شهر نشست هایی با مسوولین هیات های ورزشی برگزار می کنند، اما همچنان نشست اصلی را برگزار نمی کنند!

سالهاست نشست با روسای هیات های ورزشی که بنوعی زیر مجموعه خود اداره ورزش به حساب می آیند را به حساب نشست های ورزشی می گذارند در صورتیکه  آنانکه باید دور هم گرد بیایند نه مسوولین هیات های ورزشی، که مربیان کاربلد و استعداد یاب ورزش هستند

چه خبر از سجاد مهرابی؟ آروین معظمی گودرزی کجاست؟ پیمان یاراحمدی در چه حال است؟ چه کسی از آخرین وضعیت اشکان کوشکی  خبر دارد؟

مطمئنا در نشست روسای ورزش شهر با روسای هیات ها  فقط کمبود ها بیان خواهند شد، حداکثر درخواست ها در اینگونه جلسات  بر حول محور بی پولی و کم پولی می چرخد

اما  مشکل ورزش بروجرد بی پولی نیست، داشتن تفکرات غیر حرفه ای مشکل اصلی است

اگر قصد داریم بصورت ریشه ای مشکلات ورزش شهر را پیگیری کنیم  باید جلسات با مربیان استعداد یاب و کارشناسان ورزشی برگزار شود

باید از استاد عبداله باعزم سوال کنند چه می شود کرد تا داوری بروجرد در فوتبال  بین المللی شود؟ نظر استاد محسن مرادی را جویا باید شوند که رمز موفقیت مداومش چیست؟ از استاد حسین سامانی علت عقب گرد دو و میدانی بروجرد را باید بپرسند

  رمز موفقیت نسل طلایی بوکس بروجرد را باید با استاد آرش روشنایی مطرح کنند، از استاد محمد تقی بیرانوند باید بپرسند چه می خواهی که برایت فراهم کنیم تا اولین مدال المپیک تاریخ لرستان را در رشته وزنه برداری برای مان به ارمغان بیاوری؟

از برادران  فرزاد باید علت چرایی توقف دوچرخه سواری بروجرد را جویا شوند، از افراد تحصیل کرده ای به مانند دکتر رضا صابونچی باید درخواست شود که چه باید کرد؟

نشست با روسای هیات های ورزشی  چه در اداره ورزش و جوانان و چه جدیدا در شورای شهر نشست های موفقی نبوده، نیست و نخواهد بود،  دور هم جمع شدن هایی  که نه در  دراز مدت و یا حتی  کوتاه مدت ثمری در پی نخواهد داشت.

آن نشستی می تواند مرهمی بر ورزش بروجرد و مانع عقب گرد ورزش بروجرد بشود که افراد کارشناس به آن دعوت شوند و رمز و رموز علل موفقیت ورزشی خود را در آن بیان کنند، نه اینکه  در نشست های تکراری  که سالهاست تکرار می شود به مانند همیشه در آنها  سخنان تکراری بی پولی  بیان شود.والسلام.


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!