مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان: پرداخت ۲۶ میلیارد تسهیلات به طرح‌های اشتغال پایدار روستایی لرستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان:
پرداخت ۲۶ میلیارد تسهیلات به 
طرح‌های اشتغال پایدار روستایی لرستان


به گزارش وبلاگ خبری بروجرد به نقل از مهر
علی آشتاب ظهر پنجشنبه در مراسم کلنگ زنی باشگاه سوارکاری و سالن تیراندازی مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای کارگر بروجرد، اظهار داشت: کارگران ازجمله کسانی هستند که می‌توانند در تحقق شعار سال مؤثر باشند.وی تصریح کرد: پرداختن به مسائل ورزشی ازجمله سیاست‌های اصلی وزارت تعاون است که در این راستا باید بسترهای لازم برای ارتقاء سلامت جسم و روح کارگران فراهم شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با تأکید بر سالم‌سازی روح وروان کارگران در جامعه ادامه داد: تلاش می‌کنیم فضای سالم را در سطح استان داشته باشیم و بستر برای این زمینه فراهم‌شده است چراکه به هراندازه اماکن ورزشی و فرهنگی را توسعه دهیم زمینه ارتقاء اشتغال ایجاد می‌شود.

آشتاب بابیان اینکه امروز فضای کار و تولید فضایی آرام است، افزود: در حال حاضر کارگران، علی‌رغم همه مشکلات با درک درست از شرایط اقتصادی فعالیت می‌کنند که امید است این تلاش بیشتر شده و شاهد رشد تولید و معیشت کارگران باشیم.وی در ادامه با اشاره به طرح اشتغال پایدار روستاییان اظهار داشت: اجرای این طرح در استان لرستان با استقبال خوبی مواجه بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان افزود: تاکنون بیش از سه هزار و ۷۰۰ طرح در استان شناسایی‌شده است و تعداد هزار و ۱۹۶ طرح بااعتباری بالغ‌بر ۳۰۴ میلیارد تومان به بانک‌ها معرفی‌شده که از این تعداد بیش از ۳۷۲ طرح بااعتباری بالغ‌بر ۲۶ میلیارد تومان پرداخت‌شده است.

آشتاب تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۱۹۲ طرح عقد قرارداد در دستور کارداریم که ظرف ۱۵ روز آینده تسهیلات آن‌ها پرداخت خواهد شد.وی یادآور شد: همچنین هزار و ۴۱۳ طرح کارورزی در مرحله عقد قرارداد در استان داریم که لرستان با این توصیف رتبه یک طرح اشتغال‌زایی را کسب کرده است.

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!