مدیرآموزش و پرورش بروجرد: دفاع مقدس جریان حیاتی فرهنگ ایثار و شهادت است

مدیرآموزش و پرورش بروجرد:
دفاع مقدس جریان حیاتی فرهنگ ایثار و شهادت است
دفاع مقدس جریان حیاتی فرهنگ ایثار و شهادت است

به گزارش وبسایت خبری بروجرد

مدیرآموزش و پرورش بروجرد گفت: دفاع مقدس جریان حیاتی فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت است و باید به نسل های آینده به ویژه قشر دانش آموز منتقل شود.
“محمد مهرافزون” روز دوشبنه در آیین نواخته شدن زنگ مقاومت و ایثار در دبیرستان شاهد بروجرد با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید و بهار تعلیم و تربیت بیان کرد: دفاع مقدس با تبعیت از ولایت فقیه و رهبری حکیمانه و خردمندانه حضرت امام خمینی (ره) و با لبیک به ندای «هل من ناصر ینصرنی » امام حسین (ع) پیوند خورد.

وی ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس افزود: چهل سال از رشادت ها و دلاوری های رزمندگان می گذرد و شاهد صلابت و عظمت نظامی، علمی، فرهنگی و سیاسی در سایه مقاومت رزمندگان هستیم.

وی اظهارداشت: ایران اسلامی در فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت الگوی تمام عیار برای مسلمانان و حتی غیر مسلمان و آزادی خواهان است و ما وظیفه داریم آرمانها و و ارزشهای دوران دفاع مقدس را منتقل و حفظ و حراست کنیم.

در این مراسم از دانشآموزان فعال فرهنگی، علمی، قرآنی و پژوهشی با اهدای لوح تقدیر و هدایای نقدی تجلیل شد. 

زنگ ایثار و مقاومت در دبیرستان شاهد با حضور معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش بروجرد، سرهنگ ولی کبودوند مسوول بسیج فرهنگیان، جمعی از پرسنل ستادی اداره و دانش آموزان برگزار شد.

شهرستان بروجرد در هشت سال دفاع مقدس یک هزار و ۵۰۰ شهید تقدیم انقلاب نموده که از این تعداد ۲۹۰ تن دانش آموز و ۳۰ تن فرهنگی هستند./ایرنا

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!