قهرمان هفته بروجرد و لرستان / جناب سروان محمد گودرزی و خلع سلاح کردن سارقان مسلح طلا فروشی بروجرد



پرچم بروجرد همیشه بالاست


قهرمان هفته بروجرد و لرستان

جناب سروان محمد گودرزی و خلع سلاح کردن

 سارقان مسلح طلا فروشی بروجرد


فرهاد داودوندی- بروجرد:

خودش می گوید همیشه و در همه حال سرباز تمام بروجردی ها بوده و هستم.

هفته گذشته وقتی سارقان مسلح به طلا فروشی در چهار راه حافظ بروجرد حمله می کنند، سروان محمد گودرزی که به مانند همیشه در حال گشت زنی در خیابانها و کوچه های شهر بوده متوجه خطر سرقت برای طلافروشی و احتمال خطر برای جان مردم عادی حاضر در صحنه می شود، بنا بر این درنگ را جایز نشمرده و کاری می کند کارستان!

سارقان بعد از دستگیری اعتراف کرده اند که فکر نمی کردیم یک درجه دار نیروی انتظامی اینچنین دست از جان بشوید و با ما درگیر شود! در واقع هر طرف که رو بر می گردانیدیم این مامور جان بر کف راه را بر ما می بست!


جناب سروان محمد گودرزی خودش می گوید: اول و وسط و آخر همه موفقیت ها را باید بنام لطف خدا نوشت و بس.

وی در حالیکه خوشحال است که توانسته برای برقراری امنیت در شهرمان این بار نیز به مانند تمامی دفعات قبل موفق عمل کند تاکید می کند که: لباس نیروی انتظامی در تن ما کفن ما می باشد.

این مامور ورزشکار بروجردی که زاده خیابان جعفری بروجرد است سالیان قبل در دوران کودکی به ورزش جودو روی آورده و زیر نظر استاد علی یاراحمدی، استاد صمدی و بخصوص استاد سعادتمند تا کنون به یاد گیری ورزش جودو مشغول بوده است.

با داشتن همین روحیه ورزشکاری مختص برو بچه های با معرفت خیابان جعفری است که در تمامی ماموریت ها سروان محمد گودرزی که حدود شش هفت سال است مسوولیت گشت موتوری ۱۱۰ بروجرد را دارد  بعنوان اولین نفر و قبل از نیروهای زیر مجموعه اش، خود را با اشرار درگیر می کند.

وقتی از این مامور نیروی انتظامی بروجرد ماجرای سرقت از طلا فروشی را می پرسم، می گوید: قبل از هر چیز باید از حضور جناب سرهنگ علیرضا دلیری به نیکی بسیار یاد کنم که در کمترین زمان ممکن شخصا خودش را به صحنه رسانید و جالب است بدانید که بخاطر ترافیک شدید، فرمانده محترم نیروی انتظامی بروجرد به حالت دویدن تمام مسیر را طی کرد تا توانست خودش را به صحنه برساند که حضور ایشان باعث دلگرمی اینجانب شد.



سروان محمد گودرزی فرزند برومند بروجرد در ادامه می افزاید: با شنیدن آژیر طلا فروشی درنگ را جایز ندانستم و با دیدن سارقان که کاملا مسلح به سلاح هایی به مانند کلاشینکف و کلت بودند با آنها درگیر شدم و در حالیکه نفر سوم منتظر دو سارق مسلح بود آنچنان عرصه را بر آنان تنگ نمودم که مجبور شدند با برجا گذاشتن خودرو و سلاح های شان با همدستی فرد دیگر از صحنه فرار کنند که در حین درگیری تن به تن، با کشیدن کلاه کاسکت از سر یکی از آنها توانستم چهره وی را شناسایی کنم.

مسوول گشت موتور سوار ۱۱۰ پلیس بروجرد سپس در حالیکه حضور سرهنگ دلیری در تمامی صحنه ها را باعث دلگرمی خود و نیروهای تحت امر خود می داند با تاکید بر “جان بر کف” بودن نیروهای انتظامی بروجرد می گوید: افتخار ما سرباز بودن برای تمامی مردم شریف بروجرد است و دلگرمی مان هم در زندگی به زن و بچه های مان می باشد تا جایی که آرزو داریم همیشه افراد خانواده مان به ما بعنوان یک مامور وظیفه شناس و مردمی افتخار کنند.

جناب سروان محمد گودرزی در خاتمه پس از یک مکث کوتاه می گوید: نباید فراموش کنیم که افرادی به مانند ما در نیروی انتظامی که در گرما و سرما، شب و روز برای برقراری امنیت همیشه و در همه حال بعنوان سرباز در حال ماموریت هستیم، بیشترین نقش را همسران مان ایفا می کنند، که جا دارد به نیکی از همسران گرامی  تمامی مامورین جان بر کف نیروی انتظامی که همیشه دل نگران سالم برگشتن همسران شان به خانه می باشند، یاد کنیم.

 سروان گودرزی سپس در حالیکه برای رفتن به ماموریتی دیگر سوار بر موتور غول پیکرش می شود آرام می گوید: حتما شنیده ای که می گویند پشت سر مردان موفق، زنان موفقی وجود دارند، پس اگر ممکن است یادت نرود، از طرف من بنویس که از همسر گرامی ام بسیار سپاسگزارم که هر چه در زندگی دارم اول از لطف خدا و دوم از حمایت های همسرم است.

ما نیز برای جناب سروان محمد گودرزی مسوول محترم گشت موتور سوار ۱۱۰ بروجرد بعنوان قهرمان هفته بروجرد و لرستان و خانواده محترم شان صمیمانه آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون داریم.


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!