قلعه‌نویی سرمربی سپاهان شد

ژنرال از اردوگاه سبز به زرد؛

سرمربی فصل گذشته ذوب‌آهن دقایقی قبل با باشگاه سپاهان برای هدایت این تیم به توافق نهایی رسید.

به گزارش “ورزش سه”، امیر قلعه‌نویی فصل ۹۷-۹۶ نتایج خوبی همراه با ذوب‌آهن کسب کرد و با وجود کمبود مشکلاتی که در نیم‌فصل برای جدایی تعدادی از بازیکنان سرشناس خود داشت، توانست تیم اصفهانی را بالاتر از استقلال و سایپا به‌عنوان نایب قهرمانی برساند و سهمیه سال آینده لیگ قهرمانان آسیا را بگیرد.

 

ذوب‌آهن همراه باقلعه‌نویی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا هم صعود کرد و در دیدار رفت یک هشتم نهایی هم استقلال را شکست داد، اما در بازی برگشت با این تیم شکست خورد تا نتوانند به جمع هشت تیم برتر آسیا راه پیدا کنند.

 

قلعه‌نویی که طی روزهای اخیر شایعه حضورش در سپاهان شنیده می‌شد و حتی طبق گفته مسؤولان ذوب‌آهن جلسه‌ای با آنها برای تمدید قرارداد و ارائه برنامه‌های فصل آینده‌اش داشت، در نهایت تصمیم گرفت مجددا هدایت سپاهان را برعهده بگیرد.

 

امیر قلعه‌نویی که در لیگ‌های نهم و دهم سرمربی سپاهان بود و برای نخستین بار یک تیم را برای دو فصل متوالی به قهرمانی در لیگ برتر رساند، اکنون بعد از یک فصل خوب در ذوب‌آهن راهی دیگر تیم اصفهانی شد تا بتواند طلایی پوشان را پس از سال کابوس‌واری که داشتند، دوباره به موفقیت برساند و به جمع مدعیان قهرمانی لیگ برتر بازگرداند.

 

قلعه‌نویی بعد از پذیرفته شدن برنامه‌هایش برای قبول سرمربیگری سپاهان، دقایقی قبل با مسؤولان این باشگاه به توافق نهایی رسید و قراردادش را به مدت دو فصل با طلایی پوشان امضاء کرد.

 


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!