فقط اعضای محترم شورای شهر بخوانند

لطفا، فقط اعضای محترم  شورای شهر بخوانند

ابوالفضل سرطانی و ابوالفضل های سالم را یاری کنیم

نوشته : فرهاد داودوندی- بروجرد

ابوالفضل و طاها و  حسین باجلان سه برادر از یک خانواده کارگری هستند

آنطور که شنیده می شود ظاهرا پدر کارگر این سه برادر کم سن و سال، پنج، شش ماه است حقوق  نگرفته.

متاسفانه یکی از برادرها بنام ابوالفضل سرطان دارد.

 پزشکان ادعا کرده اند که از وقتی این کودک خردسال  بر اثر یک اتفاق به ورزش کشتی  که مورد علاقه اش است روی آورده، خوشبختانه پیشرفت بیماری اش  کُند شده.

امروز وقتی همه کشتی گیران نونهال و نوجوان برای تمرین  کشتی، با  موانعی برای تمرین در سالن کشتی  پارک وحدت مواجه شدند، کودک سرطانی داستان ما، اشک از چشمانش جاری شد، دنیا پیش چشمانش تیره شد، یک لحظه به ذهنش خطور کرد، دست روزگار که سر یاری با وی نداشته، چرا باید همنوعانش نیز در حقش جفا کنند؟

پیش خود اندیشید مگر من با این بیماری که ممکن است  با پیشرفتش ،عمرم کفاف دیدن شکوفه های بهار آینده را هم ندهد، چه چیز با ارزشی از مدیران شهری  تقاضا داشته ام، که باید تنها در باز  زندگی  برای بهبود نسبی جسمی ام را که در سالن ورزش جستجو می کنم به رویم ببندند؟!

اعضای محترم شورای شهر

اگر نبودند بر وبچه های  پایگاه شهید احمد تنه کار که  با مردانگی شان شرایط تمرین را برای کودک سرطانی همشهری ما فراهم کردند، امشب علاوه بر غم سنگین داشتن بیماری طاقت فرسای  سرطان ، این کودک خردسال بیمار اما ورزشکار ،باریختن اشک به بستر بیماری می رفت

اعضای محترم شورای شهر

 نگارنده دست شما را به گرمی می فشارد، اگر نگذارید زندگی کودکان ، نوجوانان  و جوانان ورزشکار سالن کشتی  منطقه محروم پارک وحدت وارد حاشیه شود،

اینها کودک و خردسال  علاقمند به ورزش هستند،  از رفتار پیچیده ما آدم بزرگ ها، شگفت زده می شوند

البته واقعیت پزشکی نیز در این است که زندگی ابوالفضل داستان ما خدای ناکرده ممکن است کوتاه  باشد،

 به صرف اینکه قرار است از اماکن ورزشی درآمد زایی کنیم ، عمر  کودکان بیمار  و حتی سالم علاقمند به ورزش را بیش از این با  تصمیم گیری های احساسی مان کوتاه نکنیم.

منابع در آمد زایی برای شهر، در گرفتن ماهانه دو یا سه  هزار تومان از  ابوالفضل و ابوالفضل ها تامین نخواهد شد،

ضمن اینکه ممکن است ابوالفضل  مبتلا به  بیماری سرطان، اگر به همین زودی ها  هم نام خودش، حضرت ابوالفضل العباس(ع) را نزد خدای مهربان  ملاقات کند، از  رفتار نامطلوب ما بزرگترها در رابطه با عدم یاری و کمک به وی به بهانه گرفتن ماهانه دو سه هزار تومان شهریه، گلایه های بسیاری برای  حضرت ابوالفضل العباس(ع) آن بزرگمرد بی همتای تاریخ انسانیت تعریف کند!

 والسلام.


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!