فرمانده نیروی انتظامی لرستان : در شهرستان بروجرد در سه ماهه نخست امسال ۲۰ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف وضبط شد.

فرمانده نیروی انتظامی لرستان : 
در شهرستان بروجرد در سه ماهه نخست 
امسال ۲۰ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف وضبط شد.

به گزارش سایت خبری بروجرد

سردار محمد مهدیان نسب ظهرامروز در جمع اصحاب رسانه شهرستان بروجرد اظهار داشت: برای توسعه وبالا بردن توان وتحرک نیروهای انتظامی در بروجرد ما تلاش بسیاری انجام داده‌ایم. مهم‌ترین ماموریت ما برسی کمبودها وکاستی‌های این شهرستان است که احداث ستاد فرماندهی جدید برای بروجرد از نیازمندی‌های مهم است.

فرمانده نیروی انتظامی لرستان گفت: درحوزه خدمت رسانی در گزارشات مردمی که به ما ارسال شده است ۷۳ درصد منجر به عملیات، پیگیری و رسیدگی شده است. خوشبختانه بروجرد در سه ماهه امسال ۷ درصد کاهش سرقت وجرائم را داشته و در این میان ۱۵ درصد افزایش کشف مواد مخدر را داشته‌ایم.

مهدیان نسب عنوان کرد: طی عملیات‌های مختلف در استان ۲۵ میلیارد تومان کشف قاچاق را داشته‌ایم که سهم بروجرد از این رقم ۲ میلیارد تومان بوده است. همچنین ۴ باند قاچاق مواد مخدر نیز دستگیر شده، ۶۳ سارق حرفه‌ای دستگیر و۸۳ فقره سرقت توسط نیروهای فرماندهی انتظامی کشف شده است.وی تصریح کرد: همچنین در راستای مبارزه با قاچاق کالا وارز، درشهرستان بروجرد در سه ماهه نخست امسال ۲۰ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف وضبط شده است. خوشبختانه امسال آمار تصادفات نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد کاهش یافته است.

فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان اظهار داشت: احساس امنیت در بروجرد بسیار بالا است واین هم بخاطر وجود مردمان خوب، قانونمند وغیرتمند آن است.غیرتی که دشمن در صدد از بین بردن آن است اما نمی‌تواند چون ما با تمام قوا با آن مقابله خواهیم کرد.

مهدیان نسب بیان کرد: از ابتدای امسال ۱۳۸ بار نقاط آلوده در لرستان توسط پلیس شناسایی وپاکسازی شده است.وی افزود: ارتقاء فرهنگ عفاف وحجاب با رویکرد تقویت وامنیت اخلاقی، کاهش وقوع سرقت‌ها وجرائم و کشف پیش دستانه سرقت، مقابله با تهیه وتوزیع مواد مخدربه عنوان توطئه ریشه‌دار نظام سلطه، بهبود وضعیت ترافیکی با ارتقاء فرهنگ ترافیک از اولویت‌های پلیس در لرستان است.

منبع : تسنیم

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!