فتح الله زاده:اعتقادات رحمتی با یک عکس از بین نمی رود/جمعه استقلالی ام

با تمام احترامی که برای تراکتور قائلم، من یک استقلالی هستم

علی فتح الله زاده در خصوص بازی استقلال مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: روز جمعه دو تا تیم قدرتمند لیگ ایران با یکدیگر بازی دارند. خیلی خوشحال هستم که سرمربیان هر دو تیم استقلالی هستند و از یکدیگر خاطرات خوبی دارند. مطمئن هستم چون قلعه نویی مهمان ماست منصوریان از وی با دسته گل استقبال خواهد کرد. دوست دارم در این بازی کدورتها نیز از بین برود.
وی ادامه داد: به کسی پیشنهادی نمی دهم اما آرزوی قلبی ام این است که رحمتی نیز در این بازی به سمت قلعه نویی رفته و کدورت ها را از بین ببرد. چون ما همگی یک خانواده هستیم. مهدی بازیکن بزرگی است. سالها برای استقلال زحمت کشیده و کاپیتان تیم است. 
مدیرعامل سابق استقلال در خصوص مشکلاتی که برای رحمتی به خاطر انتشار یک عکس به وجود آمده تصریح کرد: واقعیت این است وقتی یک تیمی برای اردو یا مسابقه به خارج از کشور می رود فضای آن جا به همین گونه است. وقتی نتوانیم عکسی بگیریم خب از مملکت هم خارج نشویم. آنها با شرایط خودشان زندگی می کنند و وقتی هواداری هم تقاضای عکس می کند، نمی شود به او گفت این کار را انجام نمی دهم. این خوبیت ندارد. فکر می کنم بازیکنان ما خودشان حواسشان به این جور مسائل هست اما این را هم در نظر بگیرید آنها ایرانی هستند و دوست دارند که با بازیکنانی که به کشورهای آنها می روند عکس بگیرند.
وی افزود: شما اگر دقت کرده باشید همین هوداران به ورزشگاهها می آیند و تیم های ما را در کشورهای خارجی تشویق می کنند. فکر می کنم خوب است خیلی عینک بدبینی نزنیم و سعی کنیم این گونه مسائل را با شرایط خودش بسنجیم. در این داستان رحمتی مظلوم واقع شد و این برخورد با او درست نبود. البته این را هم باید بگویم وقتی کمیته انضباطی کسی را دعوت می کند باید احترام بگذاریم. رحمتی بارها در طول سال های مختلف از ایران خارج شده و هیچگونه مشکلی نداشته و ما باید به این گونه بازیکنان احترام بگذاریم. نباید همیشه سعی کنیم که بازیکنان خوبمان را بزنیم و باید به آنها احترام بگذاریم. این را باید بگوییم که فوتبالیست های ما آنقدر باشعور هستند که با اینگونه اتفاقات اعتقادات خود را از دست نمی دهند. 
مدیرعامل سابق استقلال در مورد اینکه رحمتی گفته بود شاید از فوتبال خداحافظی کند بیان داشت: ما نباید بازیکن خوبمان را از دست بدهیم. مطمئن هستم که خود آقای تاج به زودی به این مسئله ورود می کند و آقای تورگ از رحمتی دلجویی خواهد کرد. 
فتح الله زاده در خصوص اینکه هیات مدیره استقلال از درجه اعتبار ساقط شده است، تصریح کرد: در جریان این موضوع نیستم اما مطمئن هستم که سلطانی فر وزیر محترم ورزش این معضل را برطرف خواهند کرد تا این دو تیم پرطرفدار استقلال و پرسپولیس به مشکل برنخورد. 
وی در خصوص اختلافات اعضای هیات مدیره استقلال اظهار داشت: این گونه اختلافات همیشه هست اما ما باید در مجموع قبول کنیم که شرایط هیات مدیره استقلال و پرسپولیس فرق می کند. در اینگونه تیمها همیشه سیبل مدیرعامل است و این مدیرعامل است که در مقابل مشکلات سینه سپر کند و هیات مدیره باید به او کمک کند. 
فتح الله زاده درباره اینکه آیا ممکن است مثل فصل گذشته درگیری بین رحمتی و قلعه نویی به وجود آید، افزود: مطمئن هستم این اتفاق پیش نمی آید و بازی در شرایط بسیار دوستانه برگزار خواهد شد. 
مدیرعامل سابق استقلال در پایان درباره اینکه دوست دارد چه تیمی برنده شود، گفت: من یک آذری هستم و تراکتور را هم خیلی دوست دارم اما ته دلم دوست دارم استقلال ببرد. با تمام احترامی که برای تراکتور قائل هستم من یک استقلالی هستم. در این بازی استثنائا استقلال برنده شود اما در بازی های بعدی تراکتور هم در دیدارهایش موفق شود.

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!