فاز نخست پارک خانواده بروجرد به بهره برداری رسید

فاز نخست پارک خانواده 
بروجرد به بهره برداری رسید


به گزارش وبلاگ خبری محسن مهربان
به نقل از ایرنا

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، فاز نخست پارک خانواده (دیده ور) بروجرد روز یکشنبه در آیینی با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان به بهره برداری رسید.
شهردار بروجرد در این آیین وسعت باغ خانواده (دیده ور) را ۶ هکتار اعلام کرد و گفت: باغ دیده ور یک باغ قدیمی است که شهرداری با تملک و تغییر در مبلمان آن به پارک تبدیل و برای استفاده عموم شهروندان آماده کرده است.

منوچهر یوسفی افزود: کار بهسازی معابر، جدول گذاری، ایجاد سکوهای نشستن، نورپردازی و ایجاد آب نما با اعتباری معادل ۴۵ میلیارد ریال در فاز نخست این پارک انجام شده است.وی اظهار کرد: امید است شهروندان و مسافران در ایام باقی مانده از فصل تابستان از این محیط طبیعی و زیبا که درغرب کشور نمونه و کم نظیر است، بهره مند شوند.
شهردار بروجرد افزود: برای فازهای بعدی این طرح نیز ایجاد سوئیت اقامتی، مکان استقرار چادرهای مسافرتی، ایستگاه ماهی گیری، فروشگاه تنقلات و مکانی برای برگزاری جشنواره های محلی پیش بینی شده است.به گفته وی عصر امروز نیز با همکاری سازمان های مردم نهاد و با هدف حمایت از امور خیریه و ترویج فرهنگ کمک به نیازمندان، جشنوازه غذاهای سنتی در این مکان برگزار می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!