علاءالدین بروجردی: خبر مذاکره موشکی ایران و اروپا کذب است

علاءالدین بروجردی:
خبر مذاکره موشکی ایران و اروپا کذب است


به گزارش وبلاگ خبری بروجرد

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه مذاکره موشکی خط قرمز جمهوری اسلامی است گفت:هیچ مقامی در جمهوری اسلامی مجوز مذاکره موشکی ندارد.
علاءالدین بروجردی ، رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره اخبار مبنی بر توافق ایران و اتحادیه اروپا درباره مذاکره بر سر مسائل موشکی ایران گفت : بارها اعلام شده است که هرگونه مذاکره چه درون برجامی و چه برون برجامی در زمینه توانمندی جمهوری اسلامی ایران در عرصه موشکی خط قرمز جمهوری اسلامی است و هیچ مقامی اجازه چنین کاری ندارد.
  
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود : با توجه به اینکه موشک یک سلاح است و مسائل مربوط به عرصه نظامی تحت نظر فرماندهی معظم کل قوا که رهبر انقلاب اسلامی هستند صورت می گیرد بنابراین با توجه به این که ایشان هم بارها اعلام فرمودند که این توانمندی جمهوری اسلامی قابل مذاکره نیست، طبیعتا هیچ مقامی اجازه ندارد هیچ گونه مذاکره ای انجام دهد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس تاکید کرد : این خبرسازی ها برای ایجاد نگرانی در افکارعمومی جمهوری اسلامی است و نباید مورد اعتنا قرار گیرد./متابع خبر خانه ملت و جمهوریت

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!