عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس: غرب‌گرایی برخی مسوولان آفت بزرگ انقلاب است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:
غرب‌گرایی برخی مسوولان آفت بزرگ انقلاب است
///
به گزارش وبسایت خبری بروجرد
عباس گودرزی غرب‌گرایی برخی مسوولان را آفت بزرگ انقلاب دانست و گفت: آمریکا ضعیف‎تر از آن است که بخواهد در وضعیت امنیت و اقتصاد ما خللی ایجاد کند و مسوولان ناکارآمد و غرب‌گرا باید پذیرای ضعف و کوتاهی‎های خود در قبال تعهد به وظایفشان باشند.

عباس گودرزی نماینده مردم شهرستان بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‎پرس، در خصوص اینکه علت دشمنی آمریکایی‌ها با ایران اظهار داشت: آمریکایی‌ها با هر کشوری که خواهان استقلال، عزت و زندگی شرافتمندانه است، مشکل اساسی دارند، لذا کینه دولتمردان آمریکایی‌ نسبت به نظام و انقلاب اسلامی ما تمامی ندارد و در حقیقت از سینه دولتمردان قبلی به دولتمردان بعدی منتقل می‌شود.

گودرزی با توجه به این نکته که پیروزی انقلاب رویاهای آمریکایی‌ها مبنی بر سلطه‌طلبی و چپاول منافع و منابع غنی کشورمان را خراب کرد، افزود: مذاکره و هرگونه تعامل با این کشور نمی‌تواند منفعتی به ارمغان آورد؛ چراکه در هیچ جای تاریخ سراغ نداریم که دشمن خیرخواه کشور هدف باشد.وی گفت: وقتی که آمریکایی‌ها برای به زانو درآوردن ملت ما از هیچ تلاشی دریغ نکرده و شبانه‌روز برای وارد کردن فشار به مردم برنامه‎ریزی می‌کنند، حتی اندیشیدن به مذاکره با این کشور ظلم در حق ملتی است که به واسطه دشمنی آمریکا امروز روزهای سختی را تجربه می‌کنند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسوولانی که درصدد هستند تا با سیاه نمایی به اذهان جامعه القا کنند که گشایش مشکلات مردم تنها در برقراری با غربی‌ها میسر خواهد بود، دست‎پرورده دشمنان خارجی در داخل کشور هستند، تصریح کرد: غرب‌گرایی برخی مسوولان آفت بزرگ انقلاب است. مقام معظم رهبری بارها در مواقعی که برخی مسوولان در دوراهی حق و باطل قرار گرفته‌اند، به طرق مختلف راه را از بیراهه به مسوولان نشان دادند؛ لذا بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی ایشان مطرح شد نسخه کارساز و خنثی کننده تمام خصومت‌های دشمنان است.

گودرزی اذعان کرد: عده‌ای آمریکا را مسبب تمام گرفتاری‎های کشور معرفی و در خصوص این کشور بزرگنمایی می‌کنند، در صورتی که آمریکا ضعیف‎تر از آن است که بخواهد در امنیت و وضعیت اقتصادی ما خللی ایجاد کند؛ لذا مسوولان ناکارآمد و غرب‌گرا باید پذیرای ضعف و کوتاهی‎های خود در قبال تعهد به وظایفشان باشند./دفاع پرس

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!