طنز/ ۱۰ روش تضمیمی خواننده نسل جوان شدن

۱۰ روش تضمیمی آقای خوش خیال!

برای خواننده نسل جوان شدن

فرهاد داودوندی- بروجرد:

۱ – رمز اول خواننده نسل جوان شدن در میکروفن است، البته نه به سمت خودتان، بلکه گرفتن میکروفن به طرف تماشاگران.

۲ – حداقل با یکی دو ساعت تاخیر، برای اجرا در سالن حاضر شوید.

۳ – با ورود به شهر مورد نظر برای کلاس گذاشتن از اطاق هتل خارج نشوید و حتی الامکان بخوابید، جدای از کلاس گذاشتن، خواب زیادی آااای حال می ده!

۴ – با گرفتن یک محافظ گردن کلفت سینه کفتری، پشت صحنه از خجالت همه در بیائید، اما روی سن خود را شیفته مردم نشان بدهید.

۵ – از در و دیوار هم اگر خواستید بخوانید، ربطش بدهید به عشق و عاشقی ( مثلا: “دیوار خونه چرا گچش ریخته، عشق من، منو تنها نذار”… یا “این دیوار کجه؟ کی میگه کجه؟ عشق من بیا پیشم”….)

۶ – ترجیحا برای اینکه خیلی خیلی خواننده نسل جوان شوید در ترانه های تان گریزی هم به ناکامی و شکست عشقی و بدبختی و … بزنید.

۷ –  جمله طلایی ” هیچ وقت این اجرا در شهر شما را فراموش نخواهم کرد” را چندین بار مقابل مردم تکرار کنید و اثر معجزه آسایش را بلافاصله ببینید.

۸ – اول عرایضم نوشتم: رمز موفقیت در میکروفنی است که رو به تماشاگران بگیرید( شما همان خط اول را بخوانید و بلافاصله میکروفن را رو به مردم بگیرید جمله تاریخی” خونه خاله کدوم وره؟” که از دهان مبارک تان خارج شود دیگر نگران بقیه اش نباشید، جمعیت با دیدن میکروفن چنان از خود بی خود می شوند که بقیه شعر” از اینوره و از اونوره”   را تا آخر همصدا خواهند خواند.

۹ – وسط خواندن از کلمات” آی جووووونم”، “شما عشق من هستید”، ” یک بار دیگه حتما به شهر شما خواهم آمد”  استفاده کنید و ترجیحا دو سه بار هم مشت خود را محکم به سمت قلب تان بزنید تا مردم بیشتر باورشان شود که شما خواننده نسل جوان هستید.

۱۰ – موقع رفتن به سمت شهرتان و سر اولین گردنه که دارید در آمد نجومی تان را می شمرید، لبخند شیطنت آمیز لطفا فراموش نشود و شعر “گرگم و گله می برم” را هم برای اجرای بعدی تان زیر لب زمزمه کنید!   


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!