طنز/ افزایش قیمت دلار تکذیب شد/ قیمت دلار سقوط کرد


طنز

افزایش قیمت دلار تکذیب شد

قیمت دلار سقوط کرد

فرهاد داودوندی- بروجرد:

با توجه به شایعات اخیر که باعث دلهره مردم شده و همه سخن از دلار ۶ هزار تومانی می گویند، آقای خوش خیال! دقایقی قبل طی یک مصاحبه مطبوعاتی، افزایش قیمت دلار را به شدت تکذیب کرد و گفت:

درسته که طی چند ساعت گذشته یکهو دلار از ۴۸۰۰ تومان به ۶۰۰۰ تومان رسید اما با توجه به اینکه دقایقی قبل قیمت دلار با یک سقوط ” سه قران و دهشاهی”  همراه بود و قیمت دلار “۵۹٫۹۹۶ ریال و دهشاهی” شد، بنابر این باید بگوئیم چه کسی گفته دلار گران شده؟! الان طبق آخرین خبر که داریم در واقع دلار ارزان شده!

وی سپس ادامه داد: عجب مردمی داریم تا قیمت دلار “هزار تومان هزار تومان” بالا می رود همه ناراحت می شوند و نق می زنند، اما حالا که “سه قران و دهشاهی” آنرا ارزان کرده ایم قدر شناسی را به جا نمی آورند و از ما تشکر نمی کنند!


آقای خوش خیال در خاتمه نیز گفت: با این برنامه اقتصادی که کارشناسان اقتصادی ما در حال اجرای آن هستند، اگر فرض را بر دو حالت گران شدن “هزار تومان، هزار تومان” دلار و سپس بلافاصله ارزان شدن “سه قران و دهشاهی” در هر نوبت بگذاریم، گوش شیطان کر، ۱۲ هزار و ۹۲۷ سال دیگر، قیمت دلار به قیمت قبلی خودش در هفته قبل بر خواهد گشت!!!


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!