طنز اجتماعی/ رمز موفقیت برای ورود به شورای شهر صد در صد تضمینی


طنز اجتماعی

قابل توجه بسیاری از کاندیداهای محترم انتخابات شورای شهر

رمز موفقیت برای ورود به شورای شهر

صد در صد تضمینی

فرهاد داودوندی- بروجرد:

اگر می خواهید به شورای شهر بعدی ورود پیدا کنید، اگر دوست دارید به همین زودی عضو ثابت شورای شهر بشوید و اگر قصد کرده اید بنا به تکلیف! خادم! همشهریان عزیزمان در شورای شهر باشید با روش صد در صد تضمینی آقای خوش خیال! می توانید با خیال راحت از هم اکنون جشن انتخاب شدن قطعی تان را برگزار کنید!

جوونم واستون بگه! از همین امروز کلمه” به روی چشم، حتما” روزانه صد ها بار  تمرین کنید که جائیکه این کلمه “ورد” زبان تان شود!

اگر در دیدارهای انتخاباتی مردم از شما هر سوالی پرسیدند، فقط بگوئید: ” به روی چشم، حتما”

اگر مردم گفتند چرا خیابان سید مصطفی بروجرد که ترافیکش سرسام آور است پل عابر پیاده ندارد، بدون هیچگونه حرف اضافه فقط بگوئید: ” به روی چشم، حتما”

اگر پدران و مادران جوانان بیکار از شما برای فرزندان شان تقاضای کار کردند کردند، در حالیکه سعی کنید خود را همدرد شان نشان بدهید، فقط بگوئید:  ” به روی چشم، حتما”

اگر همشهریان پرسیدند پس چی شد نهضت آسفالت خیابانها و کوچه های بروجرد که چند ماه قبل وعده اش را دادید؟ سری تکان بدهید و زیر لب بگوئید: ” به روی چشم، حتما”

اگر خدای ناکرده! کسی از زبانش در رفت و ناجوانمردانه از شما پرسید: این پل رودکی که قولش را دادید ۱۸ ماهه تمام شود، بالاخره چند قرن دیگر  تمام خواهد شد؟ سعی کنید علیرغم میل باطنی تان لبخندی بزنید و طوری که طرف متوجه ابهت شما بشود بگوئید: ” به روی چشم، حتما”

اگر کسی پرسید راستی شما در شورای شهر، از شهرداری بالاتر هستید یا قضیه بر عکس است؟ در پاسخ بزنید جاده خاکی و فقط بگوئید:
” به روی چشم، حتما”

اگر کسی گفت پس چی شد این طرح ترافیک که همه مدعی کارشناس بودنش را دارید؟ دست روی دست بگذارید و بگوئید: ” به روی چشم، حتما”

 به هر حال این سخن آقای خوش خیال! را جدی بگیرید و برای اینکه صد در صد و بصورت تضمینی برای شورای شهر بعدی انتخاب شوید، برای پاسخ دادن به توقعات بی جای!!! همشهریان برای پیشرفت شهرشان، فقط و فقط بگوئید: ” به روی چشم، حتما”

حتی اگر کسی از شما پرسید: نکند اگر خرتان از پل گذشت و رفتید شورای شهر، همه وعده و وعیدهای تان را فراموش کنید؟ و فقط برای خود و اطرافیان تان “کباب بره با روغن حیوانی”  سفارش بدهید؟!

سعی کنید خونسردی تان را در آن لحظه حفظ کرده و با تجسم سفره پر زرق و برق “کباب بره و با روغن حیوانی”  که بزودی نصیب خود و اطرافیان تان خواهد شد ، توی دل خودتان قهقهه خنده سر بدهید، اما در ظاهر با قیافه حق به جانب، دو سه بار با تاکید فراوان و بصورت آواز در دستگاه ماهور بگوئید و بخوانید:  ” به روی چشم، حتما”!


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!