شکوردان مصطفی و لوکاس پرس به ارسنال پیوستند.

به گزارش فوتبال نیوز۱۲۰- آرسن ونگر تأیید کرد که شکوردان مصطفی و لوکاس پرس هر دو تست پزشکی باشگاه آرسنال را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند و هفته آینده مراسم معارفه‌شان برگزار می‌شود. توپچی‌ها پنجشنبه هفته گذشته اعلام کردند که می‌خواهند غرامت فسخ قرارداد پرس با دپورتیوو لاکرونیا را که ۱۷ میلیون پوند است، بپردازند. در همین حال رسانه‌های بریتانیایی اعلام کرده‌اند که توپچی‌ها پذیرفته‌اند برای خرید مصطفی ۳۵ میلیون پوند به والنسیا بپردازند.

ونگر شب گذشته پس از اولین برد تیمش در فصل جدید لیگ برتر که در هفته سوم این رقابت‌ها و با نتیجه ۳ بر یک در خانه واتفورد رقم خورد، اعلام کرد که هر دو بازیکن نامبرده را باید آرسنالی دانست و با سپری شدن سیر اداری انتقال‌شان به ورزشگاه امارات، آنها به قرمزوسفیدپوشان لندن ملحق می‌شوند.

سرمربی فرانسوی تیم فوتبال آرسنال در کنفرانس خبری پس از بازی تیمش اظهار داشت: من فکر می‌کنم که آنها خواهند آمد. ما باید کاغذبازی‌های مربوط به انتقال آنها را انجام دهیم. نمی‌دانم دقیقاً چه زمان به‌صورت رسمی آنها به ما ملحق می‌شوند، اما فکر می‌کنم که در اوایل هفته آینده این اتفاق رخ دهد.

ونگر در ادامه اظهاراتش به شبکه اسکای اسپورتس گفت: ما دو بازیکن آورده‌ایم. مصطفی و پرس. آنها الان به تیم آرسنال پیوسته‌اند و ما به این بازیکنان برای هماهنگ شدن با تیم کمک می‌کنیم. ما برای عقد قرارداد با بازیکنان موردنظر‌مان مجبور شدیم، به سختی کار کنیم. در حال حاضر اما برنامه‌ای برای خرید بازیکنان دیگری نداریم.

اگر اوضاع همان‌طور که ونگر پیش‌بینی کرده است پیش برود، او دو هفته دیگر و پس از هفته بازی‌های ملی خواهد توانست دو بازیکن جدیدش را به میدان بفرستد. شکوردان مصطفی برای تقویت خط دفاعی آرسنالی‌هایی می‌آید که مصدومیت بازیکنانی مانند پر مرته‌ساکر و گابریل  پائولیستا آن را تضعیف کرده است. او قرار است در مرکز خط دفاع زوج لوران کاسیلنی باشد.

پرس هم گزینه‌ای است که ونگر برای تقویت خط حمله‌اش پس از ناکامی در جذب مهاجمانی مانند لاکازته از پاری‌سن‌ژرمن، آلوارو موراتا از رئال مادرید و جیمی واردی از لسترسیتی، به خدمت گرفت. این بازیکن ۱۷ ساله که فصل گذشته در لالیگا ۱۷ گل زد و هشت پاس گل داد، رقیبی جدی برای اولیویه ژیرو، مهاجم نوک فرانسوی توپچی‌ها در راه رسیدن به ترکیب اصلی آرسنال خواهد بود.

ونگر درباره مهاجم اسپانیایی جدیدش عنوان کرد: من فکر می‌کنم که او در انجام بازی‌های ترکیبی توانایی‌های زیادی دارد، همین‌طور در دریافت توپ و زدن ضربات ‌آخر.


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!