سید حسین مشکلی برای همراهی استقلال در تبریز ندارد

سید حسین حسینی را می‌توان ستاره این فصل تیم استقلال دانست

باوجود این که سید حسین حسینی به دلیل سرماخوردگی تمرینات کاملی در روزهای گذشته با آبی پوشان نداشت، اما برای حضور در دروازه این تیم در تبریز مشکل خاصی ندارد
 سید حسین حسینی را می‌توان ستاره این فصل تیم استقلال دانست. در تیمی که خوب بازی می‌کند و بهتر از آن خوب دفاع می‌کند تا در هفته‌های گذشته از نظر عملکرد دفاعی به بهترین شرایط ممکن رسیده باشد، حسینی با خوردن تنها یک گل آن هم از روی نقطه پنالتی و نه در جریان بازی در ۹ دیدار گذشته این تیم نقشی اساسی در بهبود شرایط آبی پوشان داشت. 

ستاره این روزهای آبی پوشان که در یک قدمی شکست رکورد تازه شکل گرفته بیرانوند در دقایق طولانی بسته نگاه داشتن دروازه است و با ثبت این رکورد در لیگ برتر تنها ۲۲ دقیقه فاصله دارد، به دلیل سرماخوردگی در روزهای گذشته تمرینات کاملی با آبی پوشان نداشت تا این شائبه ایجاد شود که چه بسا حسینی در تبریز امکان بازی مقابل تراکتورسازی را نداشته باشد. 

اما اینگونه نیست و شرایط بدنی سنگربان آبی پوشان به نوعی است که به احتمال بسیار زیاد مثل بازی‌های اخیر این تیم در چارچوب دروازه  می‌گیرد. حسینی در ۱۳ بازی از ۱۷ بازی آبی پوشان در این فصل در ترکیب ثابت قرار گرفته است که با ۶ گل خورده و ثبت ۸ کلین شیت آمار بسیار خوبی از خود به جای گذاشته است.

نکته جالب در خصوص آمار حسینی این است که اولا هر ۸ کلین شیت او پی در پی بوده دوما از ۶ باری که دروازه‌اش باز شده ۴ بار (صنعت نفت، پارس جنوبی، سپیدرود و پرسپولیس) از روی نقطه پنالتی گل خورده و تنها ۲ گل در جریان بازی خورده که یکی از آنها هم در بازی مقابل ذوب آهن در شرایط کاملا آفساید بوده است. 

آبی پوشان از ساعت ۱۴:۳۰ روز جمعه ۱۵ دی از هفته هجدهم لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام تبریز میهمان تیم تراکتورسازی هستند.

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!