سه هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی بروجرد انجام شد

سه هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی بروجرد انجام شد
سه هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی بروجرد انجام شد

به گزارش وبسایت خبری بروجرد

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گـفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اعلام ستاد شهرستانی سه هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی بروجرد انجام شد.
حمید آزادبخت روز چهارشنبه افزود: از مجموع واحدهای صنفی بازرسی شده این شهرستان ۱۰ واحد که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکردند، پلمب شد.وی اظهارداشت: با اعمال محدودیتها در موج سوم کرونا و تشدید نظارتها با همکاری گشت های مشترک بیش از ۹۰ درصد واحدهای صنفی همکاری لازم را با اداره صمت در رعایت پروتکلها داشته و ساعت ۱۸ اقدام به تعطیلی واحد صنفی خود کردند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد بیان کرد: با شیوع ویروس کرونا صاحبان بسیاری از واحدهای صنفی، تولیدی و صنعتی بروجرد متحمل خسارت‌های مالی فراوان شدند.وی اضافه کرد: بروجرد دارای ۱۶ هزار واحد صنفی دارای مجوز است که با شیوع کرونا در موج اول ۷۰ درصد از واحدهای صنفی به صورت داوطلبانه فعالیت کاری خود را تعطیل کرده و یک هزار و ۲۰۰ واحد صنفی متخلف پلمب شد.

آزادبخت ضمن تشکر و همکاری صنوف در بحث رعایت پروتکل های بهداشتی ادامه داد: تعطیلی داوطلبانه بسیاری از صنوف شهرستان نشانه فرهنگ و آگاهی مردم از خطر کرونا و حمایت کادر درمان است.

وی یادآور شد: بازرسی ها در بسیاری از موارد با تذکر، ارشاد و تعهد همراه بوده و  اکیپ گشت مشترک نیروی انتظامی، بهداشت، صمت اتاق اصناف و تشکلهای صنفی در ۲ نوبت  صبح و عصر بر اجرای پروتکلهای بهداشتی نظارت دارند./ایرنا

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!