سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد: نیروی انسانی متخصص ابزار توسعه است

سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد:
نیروی انسانی متخصص ابزار توسعه است


به گزارش وبلاگ خبری محسن مهربان
به نقل از ایرنا

سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد سرمایه اصلی هر کشور را نیروی انسانی متخصص دانست و گفت: نیروی انسانی متخصص ابزار توسعه است.
صید علی کورانی فر روز شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش بروجرد افزود: نیروی انسانی مورد نیاز آینده کشور اکنون در اختیار آموزش و پرورش قرار دارد لذا وزارت آموزش و پرورش مهمترین وزارتخانه است.وی با تاکید بر لزوم بهبود سطح یادگیری و کیفیت آموزش در مدارس بروجرد اظهار کرد: اساس شخصیت انسان در آموزش و پرورش شکل می گیرد.

سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد افزود: انسان بدون استعداد وجود ندارد لذا برای توسعه کشور و شهرستان باید بتوانیم از استعداد افراد متناسب با استعداد آنها استفاده کنیم.وی کیفیت بخشی به یادگیری در آموزش و پرورش را ضروری خواند و گفت: علم هر روز در حال پیشرفت است لذا آموزش و پرورش نیز باید برای به روز شدن دانش آموزان به علم روز مجهز شود.
** ۱۸۵ مدرسه بروجرد نوسازی شده اند

مدیر آموزش و پرورش بروجرد نیز گفت: در تابستان امسال حدود ۱۸۵ مدرسه با وجود کمبود اعتبارات نوسازی و بهسازی شده اند.

جمشید ابوالفتحی افزود: ستادی برای اجرای پروژه مهر تشکیل شده و برنامه ریزی های لازم در این خصوص صورت گرفته است.وی با ارائه گزارش عملکرد سال تحصیلی گذشته آموزش و پرورش بروجرد اظهار کرد: آموزش و پرورش بروجرد در اجرای پروژه مهر سال گذشته رتبه نخست استانی را کسب کرده است.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد افزود: در راستای کیفیت بخشی به نظام آموزشی در بروجرد مدیران مدارسی که عملکرد ضعیفی داشته اند در سال تحصیلی جدید تعویض می شوند.

** ۴۵۰ کلاس غیر مقاوم در بروجرد وجود دارد

مسئول نوسازی مدارس بروجرد نیز با بیان اینکه ۴۵۰ کلاس غیرمقاوم در این شهرستان وجود دارد، گفت: ۲۶ طرح نوسازی مدارس با ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار در حال اجراست.عیسی هاشمی افزود: این طرح ها در قالب ۱۵۲ کلاس درس در ۲۲ هزار مترمربع مساحت اجرا می شوند.وی اظهار کرد: ۱۸ طرح از طرح های نوسازی مدارس بروجرد خیرساز، سه طرح مشارکتی و بقیه از طریق اعتبارات ملی و استانی اجرا می شوند.

مسئول نوسازی مدارس بروجرد گفت: مدرسه ۱۸ کلاسه مسکن مهر، مدرسه مصلی نژاد و ۲ مدرسه روستایی در مهرماه امسال به بهره برداری خواهند رسید.

در نشست شورای آموزش و پرورش درخصوص افزایش ۱۲ درصدی شهریه مدارس هیات امنایی و تعیین تکلیف املاک فرسوده آموزش و پرورش تصمیم گیری شد.

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!