سرپرست فرمانداری بروجرد: حماسه ۹ دی تحکیم کننده پایه‌های نظام بود

سرپرست فرمانداری بروجرد:
حماسه ۹ دی تحکیم کننده پایه‌های نظام بود
سرپرست فرمانداری بروجرد: حماسه ۹ دی تحکیم کننده پایه‌های نظام بود
به گزارش وبسایت خبری بروجرد


سرپرست فرمانداری بروجرد گفت: حماسه ۹ دی حرکت مردمی بود که منجر به تحکیم شدن بیشتر پایه‌های دینی نظام جمهوری اسلامی و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان شد.

احمد گودرزیان روز سه شنبه ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی افزود: حماسه ۹ دی به عنوان سرمایه‌ای عظیم و فراموش نشدنی باید برای نسل جوان بیان و تبیین شود.وی اظهارداشت: دشمنان سال ۸۸ تلاش کردند به بهانه تقلب درانتخابات و ایجاد درگیری، آشوب و فتنه به اهداف شوم خود که از سال‌ها قبل برنامه زمان‌بندی شده بود دست یابند اما هوشیاری رهبر فرزانه انقلاب و حضور همیشه در صحنه ملت توطئه های فتنه انگیزان را بی اثر کرد.

سرپرست فرماندرای بروجرد ادامه داد: حفظ نظام و دستاوردهای به دست آمده از خون شهدا برهمه واجب و این ملت به هیچ عنوان اجازه نخواهند داد فتنه گران در کشور فتنه انگیزی کنند.

گودرزیان بیان کرد: دشمنان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون تمام تلاش خود را برای براندازی نظام به کار بستند اما همواره  اتحاد وحدت و پایبندی مردم به ارزش‌های اسلام و انقلاب مانع تحقق اهداف پوچ دشمنان شده است.وی تاکید کرد: ۹ دی بعنوان یک روز خاص و مهم که بصیرت و همراهی مردم با ولایت را به دشمنان داخلی و خارجی نشان داد برگ زرین دیگری بر تارک تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی ثبت کرد.

گودرزیان ارزش و اهمیت حماسه ۹ دی را هم شأن و هم جایگاه با پیروزی مردم در ۲۲ بهمن دانست و یادآور شد: تنها راه مقابله با فتنه انگیزی دشمنان، هوشیاری و دشمن شناسی مردم انقلابی است.وی گفت: عظمت انقلاب اسلامی همواره سبب هراس و کینه دشمنان شده است و در این راه از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی کوتاهی نکرده اند.

سرپرست فرماندرای بروجرد اظهار داشت: به علت ویروس کرونا امسال برگزاری نشست ها و تجمعات گرامیداشت دهه بصیرت فاطمی، و میثاق با ولایت امکانپذیر نیست و با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌ها برای تبیین این مناسبت ها گام برداشت.

نهم دی ماه از آن پس به نام روز میثاق امت با ولایت و از نهم تا ۱۹ دی ماه به نام دهه بصیرت نامگذاری شد./ایرنا

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!