سرپرست فرمانداری بروجرد: ترور دانشمندان هسته‌ای نشانه ترس استکبار از پیشرفت دانش ایرانی است

سرپرست فرمانداری بروجرد:
ترور دانشمندان هسته‌ای نشانه ترس
استکبار از پیشرفت دانش ایرانی است
محسن فخری زاده به شهادت نرسیده است؟
به گزارش وبسایت خبری بروجرد
سرپرست فرمانداری بروجرد گفت: ترور دانشمندان هسته ای نشانه ترس و ناتوانی استکبار جهانی از توسعه و پیشرفت علم و دانش ایرانی است.
احمد گودرزیان روز شنبه  افزود: ترور دانشمندان ایران همواره نتیجه معکوس برای دشمنان داشته و ملت ایران را در ادامه راه و اهداف انقلاب و نظام مصمم تر کرده است.وی اظهار داشت: دشمنان همواره تلاش میکنند تا در حوزه های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی نیات مغرضانه خود را عملی کند و هر بار نیز در این راه ناکام می مانند.

سرپرست فرمانداری بروجرد بیان کرد: استکبار جهانی در ۴۰ سال‌ گذشته توطئه های خود علیه ایران آغاز کرده‌ و امروز نیز با ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته ای قصد تضعیف روحیه ملت ایران را دارند.

گودرزیان اضافه کرد: شهادت و ترور دانشمندان هسته‌ای و موشکی ایران توسط دشمن و استکبار نشان ‌دهنده این است که تا چه حد از علم و دانش جوانان ایرانی هراس دارند.وی ادامه داد: دشمنان دیگر تاب و تحمل پیشرفت همه جانبه جمهوری اسلامی ایران را از دست داده و به هر وسیله ای برای توقف آن چنگ می زنند.

گودرزیان تاکید کرد: هر ایرانی برای رسیدن به آرمانهای والای نظام مقدس اسلامی تا پای جان ایستاده است و ترور دانشمندان ایرانی جوانان این مرز و بوم را در راه دفاع از انقلاب و ارزشهای آن  برای جهاد علمی مصمم تر می کند.

سرپرست فرمانداری بروجرد گفت: ترور فرزندان ملت بر بصیرت مردم مسلمان ایران می افزاید و موجب انگیزه و شور جوانان برای طی کردن نردبان علم و فناوری خواهد شد.

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!