سرمایه های بروجرد/ پژمان شاهوردی


‍ سرمایه های بروجرد

(قسمت ۱۶)

پژمان شاهوردی


به قلم فرهاد داودوندی:

برای معرفی “پژمان شاهوردی” فقط کافیست بگوئیم و بنویسیم ” پژمان شاهوردی”، همین و بس!

سیل موفقیت ها، کسب عناوین برتر، چهره ماندگار هنر سال لرستان در ایران، نمایشنامه نویسی، کارگردانی، بازیگری، گویندگی و ……… در ذهن نقش خواهد بست وقتی نام “پژمان شاهوردی” به میان می آید.

مطمئنم اگر چنین نخبه هنری در هر کشور دیگری باشد در همین اوان جوانی برای قدردانی از وی، همایش های ملی در زادگاهش برگزار خواهند کرد.


پژمان شاهوردی فرزند خوش ذوق هنر بروجرد، از خانواده ای هنری که به شعر و موسیقی و نمایش علاقمند هستند قدم در تاریخ هنر معاصر  این دیار گذاشته و توانسته نام خود را با خط زرینی بر آسمان پرستاره هنر بروجرد ثبت نماید.

به واقع پژمان شاهوردی ” سرمایه” بروجرد می باشد، سرمایه ای که با فعالیت های هنری اش نام بروجرد را در جامعه تئاتر و نمایش ایران بر سر زبانها انداخته است.

ختم کلام اینکه همه ما عادت کرده ایم که استاد پژمان شاهوردی را پس از بازگشت از حضور در هر فعالیت هنری با دست پر از تندیس و لوح های برتر بودن ببینیم.


شاید بتوان به درستی ادعا کرد، موفقیت های این هنرمند جوان بروجردی دیگر برای مان عادی شده و مطمئنا روزی همه ما متعجب خواهیم شد که وی با حضور در هر جشنواره تئاتر و نمایش در هر گوشه از سرزمین عزیزمان، کمتر از انگشتان یک دست، عناوین برتر برای شهرمان به ارمغان بیاورد.

صمیمانه برای استاد پژمان شاهوردی و خانواده محترمش بعنوان ” سرمایه های واقعی بروجرد” آرزوی موفقیت روز افزون داریم.



دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!