سرمایه های بروجرد/حاج علی حسین سفری و حاج سعید زنده دلی

‍ سرمایه های بروجرد

(قسمت ۱۹)

حاج علی حسین سفری و حاج سعید زنده دلی






به قلم فرهاد داودوندی:


رهایی یک اعدامی از طناب دار، سرکشی به خانواده های نیازمند، کمک به رهایی زندانیان بی تقصیر در بند، خرید کانکس برای زلزله زدگان، ختم قرآن برای درگذشتگان، کمک به همشهریان و هموطنان گرفتار و … فقط و فقط گوشه ای از فعالیت های فراوان عام المنفعه حاج علی حسین سفری و حاج سعید زنده دلی می باشد.

خداوند به بعضی ها دو خصلت: دوست داشتن و خدمت به همنوع را بیش از دیگران اهدا نموده، افرادی که نمی توانند نسبت به دور و بر خود بی تفاوت باشند، نمی توانند چشمان خود را بر مشکلات دیگران ببندند و برای شان قابل قبول نیست که دیگران در رنج باشند و اینها پیگیر رفع مشکلات آنان نباشند.

حاج آقا سفری و حاج آقا زنده دلی نمونه بارز دو انسان فرهیخته می باشند که با تمام توان قسمت اعظم زندگی خود را وقف رفع گرفتاری دیگران نموده اند.

این دو انسان شریف و همشهری عزیز سرمایه های معنوی بروجرد هستند که توانسته اند در زمینه انساندوستی الگوهای بسیار مناسبی برای دیگران باشند.

خوشحالیم که در بروجرد فعالین اجتماعی خوش نامی به مانند حاج علی حسین سفری و حاج سعید زنده دلی زندگی می کنند، وجود چنین افرادی در شهر باعث دلگرمی است آنگاه که بدانیم رایزنی های چنین انسان های نوع دوستی،  تاکنون زندگی جدیدی را برای بسیاری به ارمغان آورده است.

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!