سرانجام تیم فوتبال نساجی به کجا کشیده شد؟!

سرانجام تیم فوتبال نساجی

 به کجا کشیده شد؟!

فرهاد داودوندی- بروجرد:

سالهاست تیمهای فوتبال بروجرد در عرصه حضور در مسابقات لیگ دسته سوم ایران ره به جایی نمی برند.

تیمهای فوتبالی که همگی شان در آغاز شروع خوب و امیدوار کننده، اما در آخر با حذف شدن های سوال برانگیز همراه هستند.

تیمهای فوتبال استقلال (مرادزاده)، شهرداری و نساجی هر کدام به تنهایی می توانستند نمایندگان شایسته ای برای فوتبال بروجرد در رده های بالاتر فوتبال ایران باشند.

نگارنده معتقد است مشکلی که فوتبال تیمهای مطرح ما را تهدید می کند، عدم شفاف سازی است.

برای نمونه هنوز علل حذف و ناکامی تیم فوتبال نساجی روشن نشده است تا لااقل از دلایل عدم موفقیت آن،  برای تیمهای آینده مان درس گرفته شود.

تیمی که دارای بهترین امکانات ورزشی بود و همه جوره توسط مسوولین محترم نساجی حمایت می شد  و حتی مبالغ بسیار خوبی هم برای این تیم هزینه شده بود، ناباورانه به یکباره قافیه را به تیمهای رقیب باخت و در گردونه مسابقات فوتبال دسته سوم ایران ( زیر گروه) ناکام بزرگ لقب گرفت.

آمدن و رفتن تیم فوتبال نساجی بروجرد بعنوان نماینده فوتبالدوستان بروجردی با این امکانات خوب و مبالغ عالی هزینه شده  سوال های بسیاری برای علاقمندان به جای گذاشت.

چه اتفاقی افتاد که این تیم نتیجه نگرفت؟ تیمی که با داشتن امکانات و بازیکنان مطرح به یکباره در هفته های پایانی بازی ها را واگذار می کند چه مشکلی داشت؟ چرا تعویض سر مربی بدون رسانه ای شدن انجام گرفت؟ هدف از آوردن مربی صاحب نام دیگری در دو سه هفته پایانی چه معجزه ای می توانست برای بقا تیم فوتبال نساجی بروجرد پیش بیاورد؟ و …..

به هر حال امید می رود مسوولین و دست اندرکاران تیم فوتبال نساجی بروجرد اگر قصد حضور در مسابقات سالهای آینده را دارند( که صمیمانه امیدواریم اینچنین باشد) علل ناکامی و شکست این تیم را با شفاف سازی ویژه،  بررسی کنند تا با درس گرفتن در فصل های بعدی بالاخره طلسم ناکامی های فوتبال بروجرد در مراحل نهایی حضور در لیگ های فوتبال ایران شکسته شود.


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!